Som selvstændig actionfilm er “Hitman” en anelse bedre end de sædvanlige genrespekulationer, som Hollywood producerer i stimevis, men man burde måske snart have indset, at hvad der fænger i et computerspil, sjældent gør sig særlig godt på film, hvorfor undertegnede ikke kan komme i tanke om en egentlig vellykket spilfilmatisering, der fungerer som film. Masser af action har “Hitman” da, men historien er immervæk set før – også bedre udført – og en vis metaltræthed indfinder sig derfor lige så stille.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#71 HonoDelLoce 16 år siden

I det nyeste er der en bane, der hedder A New Life eller noget - der er der en alffadskværn (du ved, en stor én på en skraldebil ;) ), man kan smide ligene i - det er helt genialt med crushlyde og det hele :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#72 elwood 16 år siden

#71 Yep det er den der mission med villa kvateret ikke, og hvor man kan klæde sig ud som klovn, fantastisk mission.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#73 HonoDelLoce 16 år siden

Jo, lige præcis :D

Den mission er i det hele taget fantastisk fordi den har så sindssygt mange måder at løse den på :) (det ved jeg godt mange af missionerne har, men denne her mission har jeg gennemført så ufatteligt mange gange, and never twice the same :D)

Dén og opera-missionen er de to, jeg har spillet mest fra det "nye" :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#74 elwood 16 år siden

#73 Lad os lige få sat navn på det nye... Blood Money, oh ja Opera mission var satme også flot lavet, ku også godt li den med ham Nørden i den store kontor bygning, hvor man skal snige sig ind på ham og undgå chips'ne på gulvet.

Ku være man aligevel sku se filmen en eller anden dag.

Gravatar

#75 filmz-Scarface 16 år siden

Skal ind og se den i Cinemaxx på lørdag. Bliver fandeme fedt! :P

Fatter ikke, at jeg ikke alllerede har set filmen i biffen, når jeg er mega stor fan af spillene...
Oasis' nye album "Dig Out Your Soul" ude i oktober 2008
Gravatar

#76 HonoDelLoce 16 år siden

Nørden.. I den store bygning? Chips i gulvet ? Puh ha, den husker jeg slet ikke :D
Hmm - har da heldigvis stadigvæk spillet installeret - måske man lige skulle finde ud af hvad det var for en?
Gravatar

#77 anders the gamer 16 år siden

#74 + #76

Det er en mission fra Hitman 2. Hvor man i Kuala Lumpur skal ned i kælderen hos firmaet F.C.K. og dræbe deres hacker. Og ja det er ret fedt med de chipsposer, fedt at snige sig ind på ham med brandøksen hævet... ;)

Jeg glæder mig meget til at se filmen på fredag, er selv en stor fan af spillene.
Forresten kan jeg klart anbefale bogen "Hitman: Enemy Within" til jer andre Hitman fans. Bogen fortæller lidt om hvad der skete mellem Hitman 2 og 3. Er lige blevet færdig med at læse den, og den lever op til Hitman universet.
Balian of Ibelin: What is Jerusalem worth?
Saladin: Nothing....Everything!
-Kingdom of Heaven
Gravatar

#78 HonoDelLoce 16 år siden

Puh ha, Hitman 2? Det husker jeg slet ikke, det spil :D Det er for lang tid siden ;)
Gravatar

#79 elwood 16 år siden

Ahh dog hehe, ja jeg blandede det vidst lige sammen, godt der var nogen som var mere vågen.

Hitman 2 aka Silent Assasin 8-)
Gravatar

#80 icetea 16 år siden

Så er jeg netop hjemvendt fra bio :D, og det var en rimelig positiv overraskelse, da jeg ikke forventede noget specielt af den. Men synes den på en eller anden måde formår at adskille sig lidt fra "standarden" og bliver rigtig fed.

Så var de 65 kr. givet godt ud :D dejlig film med masser af action og humor. Synes forresten af Timothy Olyphant gør det rigtig godt!

5/6 får den af mig, ærger mig noglegange lidt over, at man ikke kan give "½" stjerne, da den måske ligger mere til 4,5. Men er alligevel tæt på en 5'er :D

Skriv ny kommentar: