Som selvstændig actionfilm er “Hitman” en anelse bedre end de sædvanlige genrespekulationer, som Hollywood producerer i stimevis, men man burde måske snart have indset, at hvad der fænger i et computerspil, sjældent gør sig særlig godt på film, hvorfor undertegnede ikke kan komme i tanke om en egentlig vellykket spilfilmatisering, der fungerer som film. Masser af action har “Hitman” da, men historien er immervæk set før – også bedre udført – og en vis metaltræthed indfinder sig derfor lige så stille.
#71 HonoDelLoce 16 år siden
I det nyeste er der en bane, der hedder A New Life eller noget - der er der en alffadskværn (du ved, en stor én på en skraldebil ;) ), man kan smide ligene i - det er helt genialt med crushlyde og det hele :D
#72 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#73 HonoDelLoce 16 år siden
Jo, lige præcis :D
Den mission er i det hele taget fantastisk fordi den har så sindssygt mange måder at løse den på :) (det ved jeg godt mange af missionerne har, men denne her mission har jeg gennemført så ufatteligt mange gange, and never twice the same :D)
Dén og opera-missionen er de to, jeg har spillet mest fra det "nye" :D
#74 elwood 16 år siden
Ku være man aligevel sku se filmen en eller anden dag.
#75 filmz-Scarface 16 år siden
Fatter ikke, at jeg ikke alllerede har set filmen i biffen, når jeg er mega stor fan af spillene...
#76 HonoDelLoce 16 år siden
Nørden.. I den store bygning? Chips i gulvet ? Puh ha, den husker jeg slet ikke :D
Hmm - har da heldigvis stadigvæk spillet installeret - måske man lige skulle finde ud af hvad det var for en?
#77 anders the gamer 16 år siden
Det er en mission fra Hitman 2. Hvor man i Kuala Lumpur skal ned i kælderen hos firmaet F.C.K. og dræbe deres hacker. Og ja det er ret fedt med de chipsposer, fedt at snige sig ind på ham med brandøksen hævet... ;)
Jeg glæder mig meget til at se filmen på fredag, er selv en stor fan af spillene.
Forresten kan jeg klart anbefale bogen "Hitman: Enemy Within" til jer andre Hitman fans. Bogen fortæller lidt om hvad der skete mellem Hitman 2 og 3. Er lige blevet færdig med at læse den, og den lever op til Hitman universet.
Saladin: Nothing....Everything!
-Kingdom of Heaven
#78 HonoDelLoce 16 år siden
Puh ha, Hitman 2? Det husker jeg slet ikke, det spil :D Det er for lang tid siden ;)
#79 elwood 16 år siden
Hitman 2 aka Silent Assasin 8-)
#80 icetea 16 år siden
Så var de 65 kr. givet godt ud :D dejlig film med masser af action og humor. Synes forresten af Timothy Olyphant gør det rigtig godt!
5/6 får den af mig, ærger mig noglegange lidt over, at man ikke kan give "½" stjerne, da den måske ligger mere til 4,5. Men er alligevel tæt på en 5'er :D