“Hot Fuzz” fungerer på mange måder bedre end “Shaun of the Dead”. Vi kommer hurtigere i gang med hovedhandlingen, og det komiske i den grundlæggende situation fænger længere end i forgængeren, selvom “Hot Fuzz” mister lidt af pusten hen imod slutningen. Som de hårdtpumpede guns får lov til at fylde mere på lærredet, i et bogstaveligt brag af en tredje akt, ryger der nemlig desværre også noget af den britiske lune i svinget. Men “Hot Fuzz” er dog stadig milevidt foran andre nutidige spoof-film, og er uden tvivl en af de sjoveste film, man kan give sig i kast med i løbet af dette filmår.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 filmz-clark 16 år siden

Hvad sker der for jer?? Filmen er sq da komplet og aldeles håbløs. En åndsvag film som skal forestille at være en komedie. Jeg klukkede måske 3 gange. Timothy var forfærdelig i sin rolle, jeg væmmes. Simon Pegg var udmærket... men forstår overhovedet ikke hvordan filmen kan få 8,3 på imdb...

2/6
Gravatar

#12 duuk74 16 år siden

En god griner som jeg er meget vildere med end Shaun. Den lægger ud i hæsblæsende tempo med mange grin, køler så lidt af og slutter stærkt af igen. Min favorit scene kan beskrives med kodeordet "stok", så ved dem der har set den nok, hvilken scene jeg tænker på :D
Bedste komedie jeg har set i lang tid (måske lige Bortset fra Borat)

#11 Nu er humor jo en meget individuel størrelse ;)
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#13 filmz-vassago 16 år siden

#11: Spørgsmål er nok nærmere hvad der sker for dig :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#14 filmz-smedt-meister 16 år siden

En fantastik brittisk komedie... Nogen af mine venner sagde at den var lidt små kedelige... Men sådan fandt jeg den slet ik. 4,5/6
Søren og Lasse har dårlig filmsmag.
Gravatar

#15 The Watcher 16 år siden

Simpelthen bare en skide grineren film :D
Now i see the funny side, now i'm always smiling
Gravatar

#16 mvejen 16 år siden

#11: Som jeg forstod det, så var det netop meningen, at man skulle væmmes ved Timothy som en person, hvilket i mine øjne gjorde ham en ideel skurk i netop denne film.

Synes det var en utrolig morsom film, kommer fra en der ellers normalt ikke er stor fan af Spoof film.
Gravatar

#17 filmz-Dstroh 16 år siden

ok film .. ok manuskript og godt sammensat .. men bestemt ikke over 4 stjerner værd ..
Many that live deserve death. And some that die deserve life. Can you give it to them? Then do not be too eager to deal out. death in judgement.
Gravatar

#18 filmz-Cherno Samba 16 år siden

Jeg syntes at den havde mange sjove momenter, men var jeg den eneste der fandt den ualmindelig random? Den var jo fuldstændig vanvittig... Selvfølgelig kan det være en force i sig selv, men syntes I aldrig at det blev for meget?

Ved ikke hvad jeg skal give den, for jeg syntes virkelig at den var sjov mange steder, men samtidig syntes jeg også at den måske kom lidt for let til det...

3-4/6 I guess, men den er sku underlig.
Gravatar

#19 filmz-steadi 16 år siden

Så den igen her igår og opdagede at den vinder ekstremt meget når man ser den igen. Det var en god film første gang, men den bliver endnu bedre af at se den en gang til.
Kan næsten ikke vente med at se den en gang til:D

Synes heller ikke at det bliver for meget på noget tidspunkt i filmen, måske lige actionscenerne til sidst, men det er netop meningen med dem, skulle jeg mene.

Håber ikke at dvd-udgivelsen i DK bliver "vanilla", den britiske er helt eminent. Elsker "Trivia Track".
They caught a shark, not the shark. Big difference.
Gravatar

#20 filmz-ubba 16 år siden

Fantastisk humor og parodi på det typisk hollywoodske :D LOVE IT!

Skriv ny kommentar: