“Hot Fuzz” fungerer på mange måder bedre end “Shaun of the Dead”. Vi kommer hurtigere i gang med hovedhandlingen, og det komiske i den grundlæggende situation fænger længere end i forgængeren, selvom “Hot Fuzz” mister lidt af pusten hen imod slutningen. Som de hårdtpumpede guns får lov til at fylde mere på lærredet, i et bogstaveligt brag af en tredje akt, ryger der nemlig desværre også noget af den britiske lune i svinget. Men “Hot Fuzz” er dog stadig milevidt foran andre nutidige spoof-film, og er uden tvivl en af de sjoveste film, man kan give sig i kast med i løbet af dette filmår.
#11 filmz-clark 17 år siden
2/6
#12 duuk74 17 år siden
Bedste komedie jeg har set i lang tid (måske lige Bortset fra Borat)
#11 Nu er humor jo en meget individuel størrelse ;)
#13 filmz-vassago 17 år siden
#14 filmz-smedt-meister 17 år siden
#15 The Watcher 17 år siden
#16 mvejen 17 år siden
Synes det var en utrolig morsom film, kommer fra en der ellers normalt ikke er stor fan af Spoof film.
#17 filmz-Dstroh 17 år siden
#18 filmz-Cherno Samba 17 år siden
Ved ikke hvad jeg skal give den, for jeg syntes virkelig at den var sjov mange steder, men samtidig syntes jeg også at den måske kom lidt for let til det...
3-4/6 I guess, men den er sku underlig.
#19 filmz-steadi 17 år siden
Kan næsten ikke vente med at se den en gang til:D
Synes heller ikke at det bliver for meget på noget tidspunkt i filmen, måske lige actionscenerne til sidst, men det er netop meningen med dem, skulle jeg mene.
Håber ikke at dvd-udgivelsen i DK bliver "vanilla", den britiske er helt eminent. Elsker "Trivia Track".
#20 filmz-ubba 17 år siden