“Hot Fuzz” fungerer på mange måder bedre end “Shaun of the Dead”. Vi kommer hurtigere i gang med hovedhandlingen, og det komiske i den grundlæggende situation fænger længere end i forgængeren, selvom “Hot Fuzz” mister lidt af pusten hen imod slutningen. Som de hårdtpumpede guns får lov til at fylde mere på lærredet, i et bogstaveligt brag af en tredje akt, ryger der nemlig desværre også noget af den britiske lune i svinget. Men “Hot Fuzz” er dog stadig milevidt foran andre nutidige spoof-film, og er uden tvivl en af de sjoveste film, man kan give sig i kast med i løbet af dette filmår.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 filmz-humon 16 år siden

Jeg vil ikke mene at de spiller de samme roller som i "Shaun of the Dead". Angel er meget mere seriøs og stiv i kroppen end Shaun var, og Danny meget sødere og mere naiv end Ed.

Faktisk vil jeg vove at påstå at det var første gang jeg har set Simon Pegg spille skuespil, da han hovedsageligt bare har spillet sig selv i alt andet jeg kender til.
"You don't stop being afraid of spiders just because the world's blown up" - Simon Pegg

Skriv ny kommentar: