“I, Robot” er en visuelt flot og tilpas spændende film, med imponerende effekter. Desværre medvirker de menneskelige karakterer til, at filmen aldrig bliver så god og involverende som den kunne have blevet, men der er alligevel tale om en generelt vellykket science-fiction-film.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-karlerminven 19 år siden

Hvorfor får filmz altid set filmene før alle andre! Er det fordi der er forpremiere på filmen der hvor I bor ??

Der er sgu aldrig forpremiere på nogle film i Silkeborg... sådan noget lort! Lorte bio!

Skal ind og se filmen på fredag og glæder mig meget... tror den bliver vildt fed.. og 4/6 er da også en god karakter, og så har den jo også haft stor succes i USA! Den skal sgu nok blive god!

Glæder mig.
----
What is a not-joke?
Gravatar

#2 filmz-Alex De Large 19 år siden

Pressepremierer eksisterer jo også.

Men jeg er helt klart enig i det 4-tal. Den var flot at se på, men var en smule tom. Men værd at se.
Gravatar

#3 filmz-karlerminven 19 år siden

Nå ja okay... den havde jeg ikke lige tænkt på!

Men det er sgu kun godt (synes jeg) at folk synes den er god, for har lige været nede og hente billetterne og så kan jeg jo ikke fortryde, så den har bare at være god... ej men jeg tror da også en er god!
----
What is a not-joke?
Gravatar

#4 El vez 19 år siden

Kræftfuld -> kraftfuld.
Hue -> hud.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#5 chandler75 19 år siden

Tak, kraftfuld er rettet.

Mht. til "hue", så er det faktisk meningen at der skal stå "hue" :)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#6 El vez 19 år siden

Haha ok, sorry.. så ikke lige nogen hue på billederne :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#7 MuManden 19 år siden

Jeg har også hentet billetter til på Fredag i Imperial.

Lyder til at man godt kan have bare en smule forventninger til filmen.
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#8 Hasselguff 19 år siden

Hvis man er en garvet biografgænger, vil man helt sikkert lægge mærke til at filmen bliver vist digitalt i Imperial. Som det bliver beskrevet her i anmeldelsen, er billedet uovertruffent stabilt og farverne nærmest springer fra lærredet.

Ingen af de onder man normalt forbinder med en regulær 35mm filmkopi er til stede her, og man kan kun forestille sig, hvor lækkert eksempelvis Manns kommende "Collateral" vil se ud, idet den er optaget 100% digitalt med HD kameraer.

Det burde give hele oplevelsen endnu et lille løft. Virkelig guf for filmnørder. ;)
Are you Quilty? No, I'm Spartacus.
Gravatar

#9 Zelle 19 år siden

Jeg var nu sådan set inde og se den igår, og jeg syntes også den var meget fed, 4,5/6 ville jeg nok give dem, men dog kun 4/6 når jeg nu skal runde af... Må også indrømme at jeg var meget imponeret over det digitale billede, der var bedre end jeg havde regnet med... En dejlig filmoplevelse må man sige.. ;D
"We're on an express elevator to hell - going down!" - Aliens
Gravatar

#10 filmz-Kiwwy 19 år siden

#8 hvad så med de onder man normalt forbinder med digitale medier?

Skriv ny kommentar: