“Inception” er måske ikke helt, hvad den efterhånden er blæst op til, men man skal være en usædvanligt gammel kultursnob for ikke at finde den særdeles underholdende. Nolan formår legende let at formidle den komplekse fortælling, og det ville ikke være helt ved siden af, hvis man erklærede “Inception” for sin tids “The Matrix”. Udgivelsen på dvd er til gengæld lidt af en skuffelse – man skulle synes, at en så populær film ville få lidt mere opmærksomhed fra selskabet, men også det er åbenbart blot en drøm.
#61 Babo Rises 13 år siden
Den er jo stadig lækker isoleret set, og grunden til mange måske ikke nævner den skyldes nok filmen som hedhed, tror jeg. Havde den samme biljagt været i en federe film, ja så var den verdens bedste :-)
#62 IK 13 år siden
Ja, den scene er for fed! Jeg var blæst væk da jeg så den i sin tid. Blev der egentlig brugt CGI til den scene?
#63 Jonas Agersø 13 år siden
#64 Babo Rises 13 år siden
Det ser ikke sådan ud, når jeg ser biljagten, men husker ikke om der er manipuleret med visse sekvenser, da jeg i sin tid så bagom filmen.
og så er der flere biljagter end de to, som vi snakker om.. :-)
#65 Bobby Singer 13 år siden
Grr anmelder gav film jeg kan li' 5 i stedet for 6 derfor ved anmelder ikke hvad han snakker om!
GRRRRRRRR JEG ER SÅ VRED!
#66 Kruse 13 år siden
#67 frankdrebin 13 år siden
Det kan desværre også ses på blu-ray udgivelsen..
#68 Jonas Agersø 13 år siden
Nej overhovedet ikke. Jeg synes bare vurdering er uden for kontekst, og jeg må indrømme at jeg har svært ved at se hvad der virkelig kunne gøres bedre i en mainstream hollywood action film.
#69 filmkorn.dk 13 år siden
Replacement disc from Warner
#70 Babo Rises 13 år siden