“Inception” er måske ikke helt, hvad den efterhånden er blæst op til, men man skal være en usædvanligt gammel kultursnob for ikke at finde den særdeles underholdende. Nolan formår legende let at formidle den komplekse fortælling, og det ville ikke være helt ved siden af, hvis man erklærede “Inception” for sin tids “The Matrix”. Udgivelsen på dvd er til gengæld lidt af en skuffelse – man skulle synes, at en så populær film ville få lidt mere opmærksomhed fra selskabet, men også det er åbenbart blot en drøm.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#71 IK 13 år siden

Babo Rises (70) skrev:
Jeg har squ ikke lagt mærke til de her moires, men skal lige tjekke skiven... skal vi nu til at købe skidtet igen, fordi de ikke gør jobbet godt nok?

Er det ikke kun dvdudgivelsen? BD har da rigtig god lyd og billede.
Gravatar

#72 filmkorn.dk 13 år siden

Babo Rises (70) skrev:
Jeg har squ ikke lagt mærke til de her moires, men skal lige tjekke skiven... skal vi nu til at købe skidtet igen, fordi de ikke gør jobbet godt nok?

Nej, de udskifter DVD'en gratis. Se mit indlæg nummer 69.
www.filmkorn.dk - filmanmeldelser, også af film vi ikke har set, men alligevel har en mening om.
Gravatar

#73 Babo Rises 13 år siden

Jeg snakker om BD. Frankdrebin nævner det i #67
Gravatar

#74 filmkorn.dk 13 år siden

Nå for pokker. Også på BD. Sucks!
www.filmkorn.dk - filmanmeldelser, også af film vi ikke har set, men alligevel har en mening om.
Gravatar

#75 Babo Rises 13 år siden

tournesoller (74) skrev:

Nå for pokker. Også på BD. Sucks!

ja....har ikke lige tjekket skiven, men mindes da ikke disse problemer.
Gravatar

#76 IK 13 år siden

BD'en har da fået virkelig positive anmeldelser. På Blu-ray.com har den næsten topkarakter i billede.

Gravatar

#77 tiany 13 år siden

Jeg har nu heller ikke lagt mærke til noget i BD transferet... men det kan være det er mig der er blind.
Valar morghulis
Gravatar

#78 Babo Rises 13 år siden

Nu er jeg heller ikke en fagmand, men kan squ ikke se fejlen ved BD udgaven....dvd'en har jeg så ikke set, og er ligeglad.
Gravatar

#79 MOVIE1000 13 år siden

BD udgaven er også perfekt hos mig, så jeg vil da blive overrasket hvis det findes flottere/bedere end den udgave.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#80 Bobby Singer 13 år siden

Den ser også fin ud hos mig og BD'en har stort set fået topkarakter hos alle anmeldere.
Idjit

Skriv ny kommentar: