Der er egentlig ikke så meget at sige om filmen. Dem der gerne vil se den – har sikkert allerede besluttet sig, og det samme gælder også den modsatte vej. Enten så kan man lide James Bond, eller også så kan man ikke – hvis du hører til blandt de første, så vil du med garanti ikke blive skuffet. Men hører du til de sidste, så er det bare en actionfilm som så mange andre – uden den dybsindige historie, uden de store overraskelser.
Den hører til en af de bedste af Bond-filmene, og hvis karakteren skulle gives i sammenligning med de andre, så ville den have fået et firetal – men da det jo ikke er tilfældet, så må den nøjes med et tretal, pga. den haltende historie, og de fleste af skuepillerne leverer heller ikke ligefrem Oscar-materiale.
#1 filmz-Bitcho 21 år siden
Ellers synes jeg ikke den har meget Bond over sig. Lidt for let måde at lave penge på... Desværre.
#2 filmz-Erroneus 21 år siden
#3 The Insider 21 år siden
#4 Hasselguff 21 år siden
Jeg har intet imod usandsynlige stunts og high-tech gadets så længe historien bare ikke bliver ødelagt af ulogiske plothuller.
Og er det mig, eller har Brosnan fået en lille topmave - check engang fægtescenen. Det må være alle de martinier :)
#5 chandler75 21 år siden
#6 filmz-vassago 21 år siden
#7 MikkelHJ 21 år siden
#8 Skobbolop 21 år siden
:D?
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#9 21 år siden
#10 trekster 21 år siden