Der er egentlig ikke så meget at sige om filmen. Dem der gerne vil se den – har sikkert allerede besluttet sig, og det samme gælder også den modsatte vej. Enten så kan man lide James Bond, eller også så kan man ikke – hvis du hører til blandt de første, så vil du med garanti ikke blive skuffet. Men hører du til de sidste, så er det bare en actionfilm som så mange andre – uden den dybsindige historie, uden de store overraskelser.

Den hører til en af de bedste af Bond-filmene, og hvis karakteren skulle gives i sammenligning med de andre, så ville den have fået et firetal – men da det jo ikke er tilfældet, så må den nøjes med et tretal, pga. den haltende historie, og de fleste af skuepillerne leverer heller ikke ligefrem Oscar-materiale.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-Bitcho 21 år siden

Jeg synes den stinker. Det eneste fede i den er biljagten på Island.

Ellers synes jeg ikke den har meget Bond over sig. Lidt for let måde at lave penge på... Desværre.
Gravatar

#2 filmz-Erroneus 21 år siden

ye stilen er gået af bond filmene :(
Nobody likes you. Everybody hates you. You're going to lose. Smile, you fuck.
Gravatar

#3 The Insider 21 år siden

Jeg syntes at den var særdeles underholdende. Det er ingen hemmelighed at den gamle Bond "feel" ikke længere egentligt er til stede, men den var 1000 gange bedre - efter min mening - end "Tomorrow Never Dies" og "The World is Not Enough". En smule for lang, men - som sagt - underholdende og flot, og det var lækkert at se at den turde "bøje" den traditionelle Bond-formular (a lá "Licence To Kill").
War. War never changes.
Gravatar

#4 Hasselguff 21 år siden

Jeg var ligeledes skuffet. Jeg har aldrig været fan af Bond og dermed ikke haft de store forventninger, men følte mig under stregen alligevel snydt. Dramaturgisk går sidste tredjedel helt i hundende og effekterne ligner til tider noget fra et halvbilligt computerspil.

Jeg har intet imod usandsynlige stunts og high-tech gadets så længe historien bare ikke bliver ødelagt af ulogiske plothuller.

Og er det mig, eller har Brosnan fået en lille topmave - check engang fægtescenen. Det må være alle de martinier :)
Are you Quilty? No, I'm Spartacus.
Gravatar

#5 chandler75 21 år siden

Vodka Martini feder ikke. Men det er muligvis olivenen...
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#6 filmz-vassago 21 år siden

Ren alkohol feder meget, da den omdannes til fedt i kroppen. Desuden nedsætter den seksualevnen - hvilket underligt nok ikke kan ses på James Bond, selvom at han slammer en del Vodka Martini'er ned.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#7 MikkelHJ 21 år siden

Jeg kan oplyse jer om, at 2 cl Vodka indeholder 48 Kcal.
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
Gravatar

#8 Skobbolop 21 år siden

ja, så er den røv vist barberet

:D?
________________________
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"

#9 21 år siden

#1 jeg kan ikke være mere enig, bortset fra, at jeg synes at bilscenen på Island (??!! Der var godt nok meget is) ikke var specielt fed. Hvis det er effektræs man gerne vil have er der mange andre meget bedre film (måske endda med et nogenlunde plot).
Gravatar

#10 trekster 21 år siden

Jeg synes faktisk at filmen var ok. God bond action, med masser af seje gadgets og lækre bond-babes. Lige som en god Bond film skal være. Jeg kunne, som nogen af de andre, især godt lide biljagten på Island. Den var sq for cool. 4/6 fra mig af.
"Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man"

Skriv ny kommentar: