På grund af dens historiske unøjagtighed er “JFK” måske ikke velegnet til historielektioner, men til studier i thriller-genren kan man næppe vælge et bedre værk til pensummet. Stones komplekse konspirationsthriller er hans bedste film – en ekstremt velspillet, velkomponeret spændingsfilm, som får godt 200 minutter til at føles som et frikvarter. Den snart 25 år gamle film ser godt ud på Blu-ray, lydsporet er også glimrende, og her er adskillige timers spændende ekstramateriale om både filmen og det skelsættende snigmord, som er plottets omdrejningspunkt. Uanset om man interesserer sig for emnet eller ej, så er denne skive simpelthen et must – en fremragende udgivelse af en fænomenal film.
#1 IK 10 år siden
#2 Ispep 10 år siden
#3 BowieCool 10 år siden
#4 SublimeKen 10 år siden
#5 zombieman 10 år siden
Amzon uk
#6 BowieCool 10 år siden
Det er ikke directors cut....
#7 zombieman 10 år siden
Jo det skulle det være også selvom de ikke reklamerer med det. Det skulle være samme disc som i anmeldelsen også med DK tekst
#8 BowieCool 10 år siden
I anmeldelsen står der, at filmen er 206 min lang. Den du linker til er 182 min lang.
#9 Fredag 10 år siden
#10 zombieman 10 år siden
Den jeg linker til er DC info læs eventuelt den første brugers anmeldelse på amazon.
Plus forummet på amazon her hvis du stadig ikke er overbevist synes jeg du skal vente til du finder den i en dansk butik.