På grund af dens historiske unøjagtighed er “JFK” måske ikke velegnet til historielektioner, men til studier i thriller-genren kan man næppe vælge et bedre værk til pensummet. Stones komplekse konspirationsthriller er hans bedste film – en ekstremt velspillet, velkomponeret spændingsfilm, som får godt 200 minutter til at føles som et frikvarter. Den snart 25 år gamle film ser godt ud på Blu-ray, lydsporet er også glimrende, og her er adskillige timers spændende ekstramateriale om både filmen og det skelsættende snigmord, som er plottets omdrejningspunkt. Uanset om man interesserer sig for emnet eller ej, så er denne skive simpelthen et must – en fremragende udgivelse af en fænomenal film.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 IK 10 år siden

JFK er en helt fantastisk film og er nok min favorit politiske thriller. Muligvis den bedst redigerede film, der er blevet lavet.
Gravatar

#2 Ispep 10 år siden

5/6 husker jeg den som, men kunne godt trænge til et gensyn. Tror stadig Platoon er Stones bedste.
Gravatar

#3 BowieCool 10 år siden

Hvor kan denne udgave købes ? Bliver den udgivet med dansk tekst ?
Gravatar

#4 SublimeKen 10 år siden

Rigtig god anmeldelse af en fantastisk film :) Hvor kan man få fat på directors cut?
Gravatar

#5 zombieman 10 år siden

BowieCool (3) skrev:
Hvor kan denne udgave købes ? Bliver den udgivet med dansk tekst ?


SublimeKen (4) skrev:
Rigtig god anmeldelse af en fantastisk film :) Hvor kan man få fat på directors cut?


Amzon uk

Lick my plate you dog dick
Gravatar

#6 BowieCool 10 år siden

zombieman (5) skrev:
SublimeKen (4) skrev:
Rigtig god anmeldelse af en fantastisk film :) Hvor kan man få fat på directors cut?


Amzon uk

Det er ikke directors cut....
Gravatar

#7 zombieman 10 år siden

BowieCool (6) skrev:

Det er ikke directors cut....


Jo det skulle det være også selvom de ikke reklamerer med det. Det skulle være samme disc som i anmeldelsen også med DK tekst
Lick my plate you dog dick
Gravatar

#8 BowieCool 10 år siden

zombieman (7) skrev:
BowieCool (6) skrev:

Det er ikke directors cut....


Jo det skulle det være også selvom de ikke reklamerer med det. Det skulle være samme disc som i anmeldelsen også med DK tekst

I anmeldelsen står der, at filmen er 206 min lang. Den du linker til er 182 min lang.
Gravatar

#9 Fredag 10 år siden

JFK er et stik lige i hjertet på den amerikanske samvittighed og det er den så mesterlig, at den fortjener en høj status!
Gravatar

#10 zombieman 10 år siden

BowieCool (8) skrev:
zombieman (7) skrev:
BowieCool (6) skrev:

Det er ikke directors cut....


Jo det skulle det være også selvom de ikke reklamerer med det. Det skulle være samme disc som i anmeldelsen også med DK tekst

I anmeldelsen står der, at filmen er 206 min lang. Den du linker til er 182 min lang.



Den jeg linker til er DC info læs eventuelt den første brugers anmeldelse på amazon.

Plus forummet på amazon her hvis du stadig ikke er overbevist synes jeg du skal vente til du finder den i en dansk butik.
Lick my plate you dog dick

Skriv ny kommentar: