Marketingfolkene i Jurassic World har ret i deres analyse. Synet af en dinosaurer er ikke lige så rystende, som det var for 22 år siden. Men jeg er ikke sikker på, at en genmodificeret monsterdinosaur er løsningen på problemet. Det største problem er måske i virkeligheden, at der kun er så mange måder, en dinosaurpark kan bryde sammen på. Mon ikke vi allerede har set de fedeste?

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 dslacker 8 år siden

Absolut - med den entusiasme og viden om film som Johan har opbygget så har han en stor fremtid foran sig som Danmarks nye Ole Michelsen - bare med et fokus på genrefilm i stedet for franske film ;-)
Et stort tab for filmz da han "blev gået"...
Have You Got The Will To Be Weird - IMDB Profil:
http://www.imdb.com/mymovies/list?l=18871440
Gravatar

#22 Weird_J 8 år siden

Var inde og se den i går og må sige jeg blev positivt overrasket. Syntes den er rigtig god og faktisk lige før jeg har lyst, til at tage ind og se den igen. Fed action og rimelig historie.
Gravatar

#23 doctor doom 8 år siden

En for nådig karakter. Nøj, hvor var den flad og kedelig. Intet af den oprindelige charme, indlevelse eller spænding. Derudover var den en total kopi af den første. To børn i fare ... gab. Og en T-Rex nu med lidt større kløer. Hvor uopfindsomt!

The Lost World og JP3 havde da, uagtet at man kan rejse kritikpunkter, hver især et selvstændigt, nyt plot, og jeg har set alle tre i den oprindelige trilogi et utal af gange.

Denne 4'er - eller hvad den nu er - har jeg bestemt ikke lyst til at se igen ... nogensinde. Det skal siges, at jeg så den på en lille skærm i flyet, unægtelig langt fra en IMAX-oplevelse - men det skal en god film vel også kunne bære?
Gravatar

#24 Therewillbeblod 8 år siden

År 2015's aller største skuffelse!

Fuck Jurassic World!!
Gravatar

#25 Therewillbeblod 8 år siden

doctor doom (23) skrev:
Det skal siges, at jeg så den på en lille skærm i flyet, unægtelig langt fra en IMAX-oplevelse - men det skal en god film vel også kunne bære?


Selvfølgelig skal den også være god på mini-skærm. Jeg er kæmpe nørd, så har min egen HDMI-projektor og et 107" lærred og ok surround opsætning og tror mig, den er også ringe at sidde og se dernede, selv om det er mørkt, blæsende og regnene pisser ned uden for!
Fuck Jurassic World!!

Skriv ny kommentar: