Men “Kick-Ass 2” tilhører først og fremmest den 16-årige Chloë Grace Moretz, der er tilbage som den lille, heroiske Hit-Girl. Det er hende, som denne gang skal træde i karakter. Hun skal beslutte, om livet som superhelt overhovedet er foreneligt med den skiftevis opkvikkende og hjerteskærende tilværelse som gymnasiepige, og om hun nogensinde kan passe ind i en normal verden, hvor hendes hemmelige superheltealias betragtes som en vanskabning. Hendes scener har ofte en velkommen, emotionel tyngde, og filmen sparker især røv, når hun er i centrum, så hvis en tredje film bliver søsat en skønne dag, må den mægtig gerne have Hit-Girl som omdrejningspunkt.

Se også: Filmz TV møder “Kick-Ass 2”-holdet!

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 The narrator 10 år siden

Handlingsforløbet med Hit Girls problemer i skolen burde ikke have været med i filmen, for det får simpelthen for lidt tid til at kunne fungere.

Jeg er enig i anmeldelsen, god film men med et fragmenteret handlingsforløb, og ikke på højde med den første film.

Hvis der kommer en treer bliver det nok uden Hit Girl.
Gravatar

#12 The narrator 10 år siden

Handlingsforløbet med Hit Girls problemer i skolen burde ikke have været med i filmen, for det får simpelthen for lidt tid til at kunne fungere.

Jeg er enig i anmeldelsen, god film men med et fragmenteret handlingsforløb, og ikke på højde med den første film.

Hvis der kommer en treer bliver det nok uden Hit Girl.
Gravatar

#13 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

Hvorfor skulle det blive uden hende?
Doctor Last Warning
Gravatar

#14 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

Hvorfor skulle det blive uden hende?
Doctor Last Warning
Gravatar

#15 Bandalia 10 år siden

DocDoom (14) skrev:
Hvorfor skulle det blive uden hende?
Hvorfor skulle du poste indlægget to gange?
Jeg kender intet dårligt, for jeg ved ikke hvad det er...
Gravatar

#16 BN 10 år siden

Bandalia (15) skrev:
Hvorfor skulle du poste indlægget to gange?


Den slags sker sommetider, når det tekniske på siden driller. Man trykker på "indsend" og INTET sker. Så prøver man igen ... og vupti! står man med 2 ens indlæg lige efter hinanden.
http://beautifulnight.aurovine.com/
Gravatar

#17 Lord Beef Jerky 10 år siden

...ellers var det måske bare en joke i kølvandet på de to indlæg før?
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#18 BN 10 år siden

Lord Beef Jerky (17) skrev:
...ellers var det måske bare en joke i kølvandet på de to indlæg før?


Could be! ;-)
http://beautifulnight.aurovine.com/
Gravatar

#19 Lord Beef Jerky 10 år siden

Det er i hvert fald det, man kalder "at lave en DocDoom" her på filmz!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#20 Bandalia 10 år siden

BN (16) skrev:
Den slags sker sommetider, når det tekniske på siden driller. Man trykker på "indsend" og INTET sker. Så prøver man igen ... og vupti! står man med 2 ens indlæg lige efter hinanden.
Hmm, aldrig sket for mig :-)
Jeg kender intet dårligt, for jeg ved ikke hvad det er...

Skriv ny kommentar: