Men “Kick-Ass 2” tilhører først og fremmest den 16-årige Chloë Grace Moretz, der er tilbage som den lille, heroiske Hit-Girl. Det er hende, som denne gang skal træde i karakter. Hun skal beslutte, om livet som superhelt overhovedet er foreneligt med den skiftevis opkvikkende og hjerteskærende tilværelse som gymnasiepige, og om hun nogensinde kan passe ind i en normal verden, hvor hendes hemmelige superheltealias betragtes som en vanskabning. Hendes scener har ofte en velkommen, emotionel tyngde, og filmen sparker især røv, når hun er i centrum, så hvis en tredje film bliver søsat en skønne dag, må den mægtig gerne have Hit-Girl som omdrejningspunkt.

Se også: Filmz TV møder “Kick-Ass 2”-holdet!

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 X&O 10 år siden

Lyder lovende, i hvert fald en film jeg ser frem til. Ud fra anmeldelsen virker ærlig talt ikke som om anmelderen er klar over at 2'eren også er baseret på en tegneserie.
Gravatar

#2 The Insider 10 år siden

#1, anmelderen har talt med forfatteren, så det er han godt klar over :-)
War. War never changes.
Gravatar

#3 Kviesgaard 10 år siden

Så filmen i går aftes og var ganske godt underholdt. For mit vedkommende den mest spændende ( blockbuster ) film, jeg har set i år. Og ja Hit-Girl er så langt den mest interessante figur i filmen og Chloé Grace Moretz er en nydelse i den rolle.
Den Jyske Marvel-fan. Oh Yeah
Gravatar

#4 Bandalia 10 år siden

Jeg afskyede Kick A**, for dens blodige scener og u-sjove jokes. Kick A** 2 kommer jeg ikke til at se i biografen. Men Jim Carrey er med i den, så lad os nu håbe :-D
Jeg kender intet dårligt, for jeg ved ikke hvad det er...
Gravatar

#5 Slettet Bruger [2717063777] 10 år siden

#4 -

Du må gerne skrive Ass, endda med stort, se: ASS!
Gravatar

#6 MOVIE1000 10 år siden

Bruno (5) skrev:
#4 -

Du må gerne skrive Ass, endda med stort, se: ASS!


ARGH MINE ØJNE!
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#7 elwood 10 år siden

#2

You, you Tarzan, Nadia... Jane ?
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#8 danish99 10 år siden

Jeg må tilskrive mig den del der har samme mening som da den kom op i USA, den er godt nok tam i forhold til den første.
King
Gravatar

#9 X&O 10 år siden

The Insider (2) skrev:
#1, anmelderen har talt med forfatteren, så det er han godt klar over :-)


Det regnede jeg egentlig også med han var. Men så synes jeg næsten det havde været mere interessant at perspektivere den i forhold til originalmaterialet i stedet for at tørre historien af på Hollywood-klichéen om den uundgåelige 2'er.
Gravatar

#10 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

"drenge og piger iført kulørte kostumer, der tit får tæsk, netop fordi de er almindelige"

Arh, jeg tror ikke anmelderen klart ihukommer sig den første scene med Hitgirls angreb :-)
Doctor Last Warning

Skriv ny kommentar: