Men “Kick-Ass 2” tilhører først og fremmest den 16-årige Chloë Grace Moretz, der er tilbage som den lille, heroiske Hit-Girl. Det er hende, som denne gang skal træde i karakter. Hun skal beslutte, om livet som superhelt overhovedet er foreneligt med den skiftevis opkvikkende og hjerteskærende tilværelse som gymnasiepige, og om hun nogensinde kan passe ind i en normal verden, hvor hendes hemmelige superheltealias betragtes som en vanskabning. Hendes scener har ofte en velkommen, emotionel tyngde, og filmen sparker især røv, når hun er i centrum, så hvis en tredje film bliver søsat en skønne dag, må den mægtig gerne have Hit-Girl som omdrejningspunkt.

Se også: Filmz TV møder “Kick-Ass 2”-holdet!

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 Yggdrasil 10 år siden

Bandalia (20) skrev:
Hmm, aldrig sket for mig :-)


Du har jo heller ikke lavet mere end lidt over 60 indlæg, hvorimod Doc Doom har lavet mere end 500 :)

Jo flere indlæg - des større chance for at klikke fejl.
Gravatar

#22 Mikkel Abel 10 år siden

Glæder mig rigtig meget til at se den, da jeg simpelthen elsker den første.

Kan man forvente at den er ligeså blodig/voldelig og fyldt med bandeord som sin forgænger?
Synes jeg har på fornemmelsen der er skruet lidt ned for det? :)
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#23 Ispep 10 år siden

#22

Jep, du kan forvente en ligeså blodig affære.

"Rated R for strong violence, pervasive language, crude and sexual content, and brief nudity"

Kilde: imdb
Gravatar

#24 Mikkel Abel 10 år siden

Ispep (23) skrev:
#22

Jep, du kan forvente en ligeså blodig affære.

"Rated R for strong violence, pervasive language, crude and sexual content, and brief nudity"

Kilde: imdb


Super!
I saved Latin. What did you ever do?
Gravatar

#25 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

Bandalia (15) skrev:
Hvorfor skulle du poste indlægget to gange?


Hvad mener du?
Doctor Last Warning
Gravatar

#26 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

Bandalia (15) skrev:
Hvorfor skulle du poste indlægget to gange?


Hvad mener du?
Doctor Last Warning
Gravatar

#27 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

Lord Beef Jerky (17) skrev:
...ellers var det måske bare en joke i kølvandet på de to indlæg før?


Du er vist hurtigere end #15 :-D
Doctor Last Warning
Gravatar

#28 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

Lord Beef Jerky (19) skrev:
Det er i hvert fald det, man kalder "at lave en DocDoom" her på filmz!


8-O
Doctor Last Warning
Gravatar

#29 Kviesgaard 10 år siden

#22

Mit indtryk af filmen var, at der ikke er skruet ned for noget. Folk bliver stadig slagtet ( bogstavelig talt ) på bestialsk vis, og Hit-Girl bander og svovler ligesom i den første film. I det hele taget følte jeg, at filmen var befriet fra politisk korrekthed, og at man fik tingene råt og uforsødet, hvad der efterhånden føles som en sjældenhed inden for amerikanske mainstream eller blockbuster film. Jo der er rigeligt med blod i Kick Ass II.
Den Jyske Marvel-fan. Oh Yeah
Gravatar

#30 Ispep 10 år siden

#29

Det hænger nok sammen med, at filmene ikke er så dyre at lave. Indtil videre har de holdt sig indenfor de 30 millioner dollars.

Skriv ny kommentar: