Nu til dags følger de fleste superheltefilm den samme skabelon til punkt og prikke, men “Kick-Ass” planter en gevaldig saltvandsindsprøjtning i genrens bagdel og trykker kanylen i bund med aplomb. Det er en af de mest underholdende og alternative actionfilm i årevis. Diskens transfer skuffer en smule, men lydsporet er et af årets bedste, og flere timers blændende ekstramateriale medfølger. Udgivelsen sparker næsten lige så meget røv som filmen, så derfor kan denne Blu-ray kun betegnes som et must.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 darkwizat 13 år siden

Jeg kan kun være enig i denne andmeldelse har faktisk set min Blu-ray 9 gang det er et mesterværk uden lige den bedste superhelte film til dato.
Gravatar

#22 evermind 13 år siden

HVORDAN KA DET VÆR FILMZ GIR KICKASS 4 STJERNER I BIVOGRAFEN GO 6 PÅ DVD??????????? BESTEM JEWR!!!!!!!!!!!!!1111

Sådan, bare lige for at foregribe det værste. ;)

God anmeldelse, Johan. Jeg er enig, et af årets bedste film!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#23 MOVIE1000 13 år siden

#22 men der er endnu ikke kommet nogen DVD anmeldelse endnu?? ;)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#24 evermind 13 år siden

#23 Øh, det ... det er fordi, det skal forestille at være en rigtig klaphat, der har skrevet det, hehe. :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#25 Bony 13 år siden

Evermind, jeg skulle hilse fra din underbo der klagede over braget, da joken faldt til jorden. ;-)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#26 elwood 13 år siden

Har du ikke nogle kugler du skal lege med ?
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#27 The Insider 13 år siden

#22, hehe, touché!! Bliver der i øvrigt serveret hjerne til den næste julefrokost? Har ikke gransket listen af deltagere ordentligt endnu... :-)
War. War never changes.
Gravatar

#28 jona 13 år siden

evermind (22) skrev:
HVORDAN KA DET VÆR FILMZ GIR KICKASS 4 STJERNER I BIVOGRAFEN GO 6 PÅ DVD??????????? BESTEM JEWR!!!!!!!!!!!!!1111

Sådan, bare lige for at foregribe det værste. ;)

God anmeldelse, Johan. Jeg er enig, et af årets bedste film!


Fordi det er to forskellige anmeldere?
Gravatar

#29 elwood 13 år siden

Jamen to anmelder skal da ha den samme mening! de kan da ikke mene hver sit! jeg fatter narhat af det her!!!!

Hmm jeg fryser lidt, tror lige jeg smider lidt brænde på bålet 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#30 duuk74 13 år siden

En af de mest overvurderede film i 2010, efter min mening. 6/10
100.000 lemmings can't be wrong

Skriv ny kommentar: