Det eneste negative jeg egentlig har at sige om “Kill Bill” er, at der desværre er enkelte scener som virker en anelse overflødige. Jeg mener ærlig talt, at det var unødvendigt at dele filmen op i to dele. Personligt ville jeg bestemt ikke have noget imod at være vidne til Uma Thurman og co’s blodige og voldsomme udskejelser i 3 timer. Men filmen har trods alt en intelligent og veloplagt slutning (i modsætning til den vi så i årets anden “to-be-continued” film “Matrix Reloaded”) som får ventetiden mellem “Ringenes Herre” filmene til at føles som intet andet end et irriterende frikvarter. Morsom, nervepirrende, særdeles underholdende og endda en anelse skræmmende – “Kill Bill – Volume 1” er cinematisk dynamit.
Klik her for at læse mere om Quentin Tarantino i Ugens filmz.
#21 filmz-Diller82 21 år siden
The pen is mightier than the sword...mostly.
#22 filmz-loonie 21 år siden
Det var rart at høre fra en som også befinder sig nogenlunde i jordhøjde i dette her Tarantino ophøjede forum (:
I may be wrong, but I doubt it
#23 filmz-vassago 21 år siden
#24 filmz-cko 21 år siden
"If the brain were so simple we could understand it, we would be so simple we couldn't"
#25 filmz-phalanx 21 år siden
Hellsing
Wolfs rain
witch hunter robin
boogiepop phantom
macross zero
.....
glem titlerne, og se det
#26 filmz-vassago 21 år siden
#27 The Insider 21 år siden
#28 filmz-Plimmer 21 år siden
Tjah, men det er vel ikke så forskelligt fra det vi kender fra Amerika og Europa? :) Så skal vi ikke bare sige der kommer en masse lort ud og, engang imellem er vi heldige at få en god film, ligegyldigt genre og nationalitet?
#29 filmz-vassago 21 år siden
"Desuden indeholder filmen endda en adskillige-minutter-lang anime sekvens, som for sig selv er mere spændende, velanimeret og visuel interessant end de fleste hele japanske anime-film, der er udgivet til dato".
det er nemlig helt rigtigt...
#30 filmz-Soren 21 år siden
Alt i alt kan jeg helt klart anbefale jeg at gå ind og se den, når den har premiere i morgen.. :)
//Soren
......