Det eneste negative jeg egentlig har at sige om “Kill Bill” er, at der desværre er enkelte scener som virker en anelse overflødige. Jeg mener ærlig talt, at det var unødvendigt at dele filmen op i to dele. Personligt ville jeg bestemt ikke have noget imod at være vidne til Uma Thurman og co’s blodige og voldsomme udskejelser i 3 timer. Men filmen har trods alt en intelligent og veloplagt slutning (i modsætning til den vi så i årets anden “to-be-continued” film “Matrix Reloaded”) som får ventetiden mellem “Ringenes Herre” filmene til at føles som intet andet end et irriterende frikvarter. Morsom, nervepirrende, særdeles underholdende og endda en anelse skræmmende – “Kill Bill – Volume 1” er cinematisk dynamit.
Klik her for at læse mere om Quentin Tarantino i Ugens filmz.
#31 Morbid 21 år siden
#32 El vez 21 år siden
21½ hours and counting.. Imperial here i come! :)
#33 filmz-cko 21 år siden
"If the brain were so simple we could understand it, we would be so simple we couldn't"
#34 Morbid 21 år siden
Fandme ligegyldigt hvilken hjemmeside man besøger er der en kanon anmeldelse af kill bill.
18.45 i aften... der er længe længe til
#35 filmz-phalanx 21 år siden
#36 El vez 21 år siden
Den dårligste anmeldelse jeg har set indtil videre er 4/6 - og det var en tøs der åbenbart ikke ku se det morsommme i separerede kropsdele. Er sikker på det nok skal blive både morsomt og underholdende.
#37 Morbid 21 år siden
Selv Frid, som til tider har mere eller mindre underlige meninger om film, giver den 6/6
#38 filmz-phalanx 21 år siden
#39 filmz-phalanx 21 år siden
#40 Spanner 21 år siden
Det virker som om at det anmelderne har noget imod er mest vold og blod i Kill Bill. Det tror jeg ikke jeg vil lade afskrække mig :)
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem