Der er næppe tvivl om at de to “Kill Bill” film ville have fungeret bedre som en enkelt 3-timers film, med alle de unødvendige plot-digressioner og sniksnak skåret væk. Det kunne have været en dynamisk og stramt fortalt fortælling skåret ind til benet, men i stedet har vi to separate film, som er alt andet end stramt skruet sammen over de samtlige 3 timer og 54 minutter. Og så lang tid kan hverken plottet eller karaktererne holde til.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#81 filmz-r3ptile 20 år siden

Genial film.
Gravatar

#82 filmz-psykopatrick 20 år siden

jeg siger en ting... henry
-----
Gnomes: Time to go to work, work all night. Gotta get underpants we. We won't stop until we have underpants. Lots of yummy pants we.
Gravatar

#83 fisco 20 år siden

Jeg er meget uenig i hvad Rasmus Drews skriver!
jeg har fuld respekt for forskellig filmsmag, men man skal sku da have en hjerne på størelse med Mr.Bush for at skrive sådan noget pjat!
Efter min mening er Kill Bill Vol.2 en af de bedste film EVER!
Gravatar

#84 chandler75 20 år siden

Jeg er meget uenig i hvad fisco skriver!

Kill Bill: Vol. 2 er ikke den bedste film EVER!

Men jeg indrømmer at jeg aldrig har målt min hjerne, så måske har du fat i noget af det rigtige der...
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#85 filmz-hans-verner 20 år siden

godt nok er den god men jeg vil ikke give den mere end fire for at have en god humoristisk sans at blande action med den gode og sjove måde en ny james bond på en måde syntes jeg men fattter ikke nogen vil give den 6 det er den rendt udagt for ringe til bare det med tiltlen er godt og så en lidt labre dam klædt i gult stramt tøj gør næsten filmen god inde man har set den jeg ved godt at mange siger den er god fisco men det er den også men den er ikke for ever der er ikke nogle film der er ever man kan altid lave bedre film så jeg er rigtig u enig med dig fisco
helt klart harry potter
Gravatar

#86 filt 20 år siden

#85, har du hørt om punktummer og kommaer?
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#87 Yoda 20 år siden

Man bliver sku helt rundtosset. Hvor har du gemt kommaerne og punktummerne?
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#88 filt 20 år siden

Jeg fatter i hvert intet.
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#89 dyg 20 år siden

Jeg forstår det nu fint. Jeg er dog slet ikke enig i det. Kill Bill 2 er meget mere end bare action, humor og labre damer.

Har lige genset den i forgårs, og jeg må sige, at den er lige så fed ved anden gennemsyn. Jeg kommer rigtigt i humør til at se flere film, når jeg ser Kill Bill vol 1 og 2.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#90 filmz-Crystalstar1200 20 år siden

# 89 Den foelelse kender jeg godt ;)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***

Skriv ny kommentar: