Selv om “King Kong” skuffede Universal i biffen (men stadigvæk tjente virkelig godt), har filmen uden tvivl talrige tilhængere, som vil nyde denne fine udgivelse. Jeg havde svært ved at blive revet med af en film så følelseskold, langsommelig og ofte tudegrim. AV-præsentationen er i top, og ekstramaterialet er glimrende.
Der er også udgivet en 1-disc udgave af “King Kong” i Danmark. Træk ét point fra den samlede vurdering, hvis det er den, du vælger at gå efter.
Klik her for at læse artiklen “Monstre og uhyrer – King Kong før og nu”.
#1 maniac 18 år siden
Tog mig en hel dag at se filmen, fordi det var så let at blive distraheret fra den... Og sådan skal det jo ikke være...
#2 filmz-sanjo 18 år siden
#3 filmz-superfrez 18 år siden
Hvor var jeg skuffet over det visuelle i denne film. Flere gange kunne jeg ikke lade vær med at grine - så dårligt var det lavet.
2/6
#4 pulse83 18 år siden
#5 thomas040 18 år siden
sjældent har jeg været så begejstret over en film på så mange planer samtidigt!
følelsesmæssigt, var jeg med hele vejen, og kunne leve mig ind i alle personer... jeg syntes det er en sindsyg bedrift, at man kan skabe en computergenereret figur, man kan få så meget sympati for, og hvor man rent faktisk tror på historien og forholdet mellem hende og ham....
og at grafikken var så overbevisende, syntes jeg er fuldstændig fantastisk... at man ikke kan se at det er en computeranimeret abe... slog benene væk under mig...
jeg giver de fleste kritikere ret i, at bluescreen teknikken eller hvad det var, ikke fungerede optimalt i dinosaur-chase scenen
jeg har ikke været så underholdt af en film, siden indiana jones, eller tilbage til fremtiden jeg så, da jeg var lille
#6 keitel 18 år siden
#7 Lethal Injection 18 år siden
ka bedst Adrien Brody i flimen
#8 filmz-Bruce 18 år siden
#9 filmz-Kadann 18 år siden
Du behøver såmænd ikke at have så travlt. :) Se hellere den fra 33 et par ekstra gange i stedet.
#10 MuManden 18 år siden
Det er ikke en film jeg vil betale mere end 50 kr. for.