Denne nye, forlængede version af Ridley Scotts storslåede ridderfortælling overgår originaludgaven i enhver henseende. “Kingdom of Heaven” er blevet transformeret fra en middelmådig forbier til et glimrende storværk. Fans bør helt afgjort eje filmen på Blu-ray, hvor produktionens forbløffende billeder og uforlignelige lyde virkelig kommer til sin ret. Det er en stor skam, at skiven ikke indeholder andet end filmen og en enkelt trailer, når nu en fabelagtig 4-disc dvd-udgivelse eksisterer. Men alene kvaliteten af selve filmen og AV-præsentationen gør skiven til et must.
#21 filmz-bullettooth 16 år siden
Kunne især godt lide analogien med koblinspunktet...hehe!
#22 The Insider 16 år siden
#23 MuManden 16 år siden
Nu må jeg vist lige til at få taget mig sammen, til at få den set.
#24 filmz-Crystalstar1200 16 år siden
Jeg har nu tænkt mig at beholde min DC DVD alene for ekstra guffet og så have BD'en når man rigtig skal nyde en storfilm [Reklame]som fx Grand Prix eller Mutiny on the Bounty[/Reklame] i en flot udgave.
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#25 JannikAnd 16 år siden
#26 BN 16 år siden
Jeg gider ikke se den korte udgave mere, for den forlængede udgave har skabt en helstøbt og fuldt ud tilfredsstillende film.
Og m.h.t. Orlando Bloom har jeg opdaget, at det der gør ham god i denne film - og som Legolas i Lord of the Rings - er, at han underspiller. Det er hans force, og det bør han holde sig til. Og så har manden jo faktisk et utroligt udtryksfuldt ansigt, som kameraet elsker at dvæle ved i f.eks. den nye, tilføjede scene hvor han er ude ved sin kones grav.
#27 filmz-Bruce 16 år siden
#28 The Insider 16 år siden
#29 filmz-Bruce 16 år siden
#30 The Insider 16 år siden