Denne nye, forlængede version af Ridley Scotts storslåede ridderfortælling overgår originaludgaven i enhver henseende. “Kingdom of Heaven” er blevet transformeret fra en middelmådig forbier til et glimrende storværk. Fans bør helt afgjort eje filmen på Blu-ray, hvor produktionens forbløffende billeder og uforlignelige lyde virkelig kommer til sin ret. Det er en stor skam, at skiven ikke indeholder andet end filmen og en enkelt trailer, når nu en fabelagtig 4-disc dvd-udgivelse eksisterer. Men alene kvaliteten af selve filmen og AV-præsentationen gør skiven til et must.
#31 filmz-Crystalstar1200 16 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#32 filmz-Bruce 16 år siden
#33 FixX 16 år siden
#34 filmz-fidomuh 16 år siden
Glaeder mig til at komme hjem og se om DC udgaven er noget vaerd, for jeg var absolut ikke imponeret af biografversionen :(
#35 moulder666 16 år siden
#36 filmz-Crystalstar1200 16 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#37 filmz-Freddy-Boy 16 år siden
Den var dog pæænt lang.. så man skal have tålmodigheden til at se den til ende
#38 filmz-fidomuh 16 år siden
Billederne var ekstremt smukke, lydsiden faenomenal og man kan virkeligt se at Ridley har haft fingre med i kamerafoeringen ;)
Men.
Filmen er stadig ikke synderligt god, imo.
Den er "okay", men ikke rigtigt mere end det. Filmen er for langtrukken og underspillet.
Men et godt koeb, uanset. :)
#39 filmz-DocDoom 16 år siden
jeg synes ikke, at jeg kunne huske sværd-duellen mellem
EDIT: Det læser jeg nu, at den er. Jeg synes også der manglede en afslutning på deres forhold i biografversionen.