Robert Downey Jr. beviser endnu engang hvilket talent han er, når han ellers kan holde sig fra det hvide pulver. Han spiller Harry med glød og hjerte så man ikke kan lade være med at lide ham uanset hvor tåbeligt han bærer sig ad. Det samme kan siges om Val Kilmer, der som Gay Perry for en gang skyld har fået en god rolle, og bærer den forrygende.
Selve handlingen i “Kiss Kiss, Bang Bang” er en gang rodet og uigennemskueligt nonsens. Den er som sådan overflødig og det er lidt et problem. Selv om de gamle Chandler historiers plot ofte var kaotisk, så var de aldrig ligegyldige. Her er dialogen, om end velskrevet, blot dialog. Den handler ikke om noget særligt. Til gengæld er den vitterligt underholdende, og filmen er fyldt med små komiske perler. Hvis den ikke er en nødvendig film, så er der ingen tvivl om at den er en særdeles fornøjelig en af slagsen. Den efterlader én med et lille saligt smil på læben.
#1 filmz-johnkimble 18 år siden
Men filmen lyder faktisk helt ok.
#2 chandler75 18 år siden
#3 filmz-michaell 18 år siden
#4 filmz-d4||3 18 år siden
#5 filmz-Bruce 18 år siden
#6 filmz-sparrowed 18 år siden
Tror det var i August jeg så den til snigpremiere
Den er ret underholdende.
#7 Skobbolop 18 år siden
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#8 El vez 18 år siden
#9 filmz-jackjazz 18 år siden
Forøvrigt må man give anmelderen rendt i, at det er synd, at Robert Downey Jr. ikke altid har kunnt holde sig clean, for han kan dælme spille skuespil, når han er ovenpå - det indlysende eksempel er selvfølgelig "Chaplin" - Fantastisk præstation.
Tilbge til den omhandlede film - Det lyder som en rigtig god film, som jeg vil glæde mig til at se - Tror jeg vil prøve at komme i biffen i denne weekend og se den.
// JackJazz
#10 filmz-Bruce 18 år siden
Jyllandsposten giver iøvrigt KKBB og Four Brothers 6 stjerner.