“Land of the Dead” skal ikke svines helt og aldeles til, for den er sådan set rimeligt underholdende. Men når vi inden for de sidste par år har set film som Danny Boyles fantastiske “28 Days Later”, den utroligt morsomme “Shaun of the Dead” og den glimrende genindspilning af Romeros egen “Dawn of the Dead”, så er det simpelthen ikke nok. Zombiegenren i sin klassiske form er udpint – det nåede Romero bare ikke at opdage, før han selv blev til en zombie og fulgte flokken.
#21 filmz-vassago 19 år siden
#22 filmz-Bruce 19 år siden
#23 filmz-Kadann 19 år siden
Selv tak ;)
#24 Fable 19 år siden
"Zombiegenren i sin klassiske form er udpint – det nåede Romero bare ikke at opdage, før han selv blev til en zombie og fulgte flokken."
#25 filmz-Bartman 19 år siden
#26 Bohemian 19 år siden
#27 filmz-rupert giles 19 år siden
Land of the Dead er ikke en kedelig film, men det er ligesom bare ikke nok. Night of the Living Dead står for mig stadigvæk som den mest uhyggelige film af de nu fire film, imens Day of the Dead står som den bedste. Oh well, Romero har vel også lov til at blive gammel. I hvert fald har han lavet en film, der mest af alt ligner noget lavet i firserne. 3/6 fra mig af. Og det mest fordi, jeg ikke kedede mig. Der var nogle enkelte fede scener og choks. Trods alt.
That'll put marzipan in your pie plate, bingo
#28 filmz-ill 19 år siden
#29 filmz-fifper 19 år siden
Mener nu at de langsomme brummende zombier er langt mere uhyggelige end noget der mest minder om Wilson Kipketer på syre. Her tænker jeg på zombierne i dawn of the dead remake.
Håber den næste zombie film bliver Kadavermarch. det er efter min mening den eneste historie jeg har læst der kan følge op på de gamle films niveau.
#30 inflector 19 år siden