“Land of the Dead” skal ikke svines helt og aldeles til, for den er sådan set rimeligt underholdende. Men når vi inden for de sidste par år har set film som Danny Boyles fantastiske “28 Days Later”, den utroligt morsomme “Shaun of the Dead” og den glimrende genindspilning af Romeros egen “Dawn of the Dead”, så er det simpelthen ikke nok. Zombiegenren i sin klassiske form er udpint – det nåede Romero bare ikke at opdage, før han selv blev til en zombie og fulgte flokken.
Skriv ny kommentar:
#41 filmz-johnkimble 19 år siden
Og back on topic, så er jeg mere til hurtige zombier, stress holder.
#42 inflector 19 år siden
#43 Michael Andersen 19 år siden
#44 filmz-madgatz 19 år siden
#45 filmz-michael_l 19 år siden
#46 filmz-Kadann 19 år siden
Fordi man ikke ændrer noget er jo ikke et argument for at stoppe med at prøve på det. :)
#47 Michael Andersen 19 år siden
#48 filmz-Dennis 19 år siden
Den beskrivelse med at "bruge penge de ikke har til at købe ting som de ikke har brug for" passer egentlig meget godt til 95 % af filmz.dk´s brugere og deres "hvad modtog du idag" tråde.... ;-)
Måske er filmz.dk = "Cyberworld of the Dead"
- flamebait
#49 filmz-deathbymonkeys 19 år siden
Ha ha, Jeg tror ikke der var nogen der havde troet at Romeo's film ville ændre verden, bare tegne et billede af hvad den verden vi lever i, og måske få os til at tænke over det. Der er jo ikke særlig mange film der ligefrem ændrer verden, det skulle lige være en film som supersize me.
#50 Tylerdurden 19 år siden
Det irriterede mig grænseløst at zombierne var så forpulet langsomme. Jeg kedede mig virkelig under næsten hele filmen. Af en eller anden grund generede det mig ikke i re-maket af "Dawn of the Dead", men der var de vidst også en lille smule hurtigere end her hva’? "28 Days Later", selvom det ikke er en zombie film, er langt mere skræmmende, hovedsageligt fordi "de smittede" er så bestialske og lyn hurtige og så har man også fornemmelsen af at der er mange flere ”smittede” og at det er verdens omspændende. Hvordan kan man kalde en film ”LAND of the dead” og så kun lade den foregå i én by??? Ikke engang Dennis Hopper og John Leguizamo kunne redde dette makværk.
ØV!