“Land of the Dead” skal ikke svines helt og aldeles til, for den er sådan set rimeligt underholdende. Men når vi inden for de sidste par år har set film som Danny Boyles fantastiske “28 Days Later”, den utroligt morsomme “Shaun of the Dead” og den glimrende genindspilning af Romeros egen “Dawn of the Dead”, så er det simpelthen ikke nok. Zombiegenren i sin klassiske form er udpint – det nåede Romero bare ikke at opdage, før han selv blev til en zombie og fulgte flokken.
#1 filmz-Exitium 19 år siden
#2 filmz-Randy Savage 19 år siden
#3 Bates 19 år siden
#4 Bardoboy 19 år siden
#5 filmz-mikang 19 år siden
Det kunne da godt være man skulle se den!
#6 filmz-da monstar 19 år siden
Ja du kan sagtens se Land Of the Dead uden at have set de andre. Jeg har selv Dawn of the dead og Night of the living dead, og de havde intet med hinanden at gøre. jeg tror heller ikke at Day of the dead havde meget andet med de gamle at gøre. som jeg ser på det var det bare selve udbredelsen af historien som helhed. først startede zombie invasion i skovene og de mindre byer (night of the living dead), derefter i alle byer (dawn of the dead)og til sidst i hele verdenen (day of the dead)
og helt sikkert en film man bør se vidst man er fan af Zombie film. George Romeo klarede sig rimelig godt med hans gmale gyserfilm efter min mening.
#7 filmz-vassago 19 år siden
#8 El vez 19 år siden
Må se at få købt Shaun Of The Dead, den film er fantastisk morsom :)
#9 filmz-Bluhm 19 år siden
#10 filmz-Kadann 19 år siden