Den samlet vurdering til DVD-udgivelsen gives for en smuk og effektiv film, som udgives i en flot teknisk stand. Kvaliteten af ekstramaterialet svinger dog fra interessant til kedelige selvpromovering.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 origin 19 år siden

Er ret enig med, synes at Cruise spiller rigtig godt..

Jeg var også ret skuffet over ekstramaterialet.. Der kunne godt ha været lidt mere om samuraierne og deres sværd. Da det interessere mig ret meget.
Try sticking your head up your ass.. See if it fits
Gravatar

#12 filmz-karlerminven 19 år siden

Nemlig, enig med #11, det kunne være fedt med noget om Samuraierne og deres våben, for de er sku nogle seje gutter med nogle seje (og meget skarpe) sværd!

GOD FILM
----
What is a not-joke?
Gravatar

#13 filmz-ZOPTIKEREN 19 år siden

Hmmmm... jeg synes det var en halvkedelig film og som hasselguf siger: "Det "historiske" aspekt af filmen er mildest talt tvivlsomt." vil jeg også godt fremhæve.
Nu er det som lang tid siden jeg så den i biografen og så vidt jeg husker gav de sidste minutter mig skumle asociationer til Pearl Harbor filmens super amerikansk patriotisme scener. Det synes jeg kan ødelægge en hel film, længe leve janteloven :)
Gravatar

#14 filmz-The Omen 19 år siden

Det er vel forskelligt fra person til person. Men Pearl Harbour er ingen ting i forhold til the last samurai.

Jeg mener ikke at filmen ejer de større svage sider.
Don't waste my motherfucking time.
Gravatar

#15 DarkLight 19 år siden

Kunne nu godt finde på at købe den, efter tilbudet i Heads Up-tråden. 95 kroner er ikke galt for en 2-disc udgave.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#16 filmz-Exitium 19 år siden

SÅ LIDT??? KØB DET!
"I dont wanna discuss how my fucking coffee tast like!"
Gravatar

#17 El vez 19 år siden

Her er lidt hjælp, darth.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#18 Kalle Ferm 19 år siden

Der twister du den lige for ham. ;-)
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#19 filmz-Exitium 19 år siden

hahahaha.......
"I dont wanna discuss how my fucking coffee tast like!"
Gravatar

#20 filmz-brint 19 år siden

Fantastisk film

Skriv ny kommentar: