Jeg havde glædet mig meget til “Looper”, men blev desværre slemt skuffet. Det er en film, der er udsprunget af Nolans indflydelse på Hollywood, men som ikke kan bære den opgave, den påtager sig. Dårlig action, middelmådigt skuespil og en slutning, der er flot, men efterlader flere plothuller, gør, at selvom filmen er ambitiøs, så ender den med ikke at være meget mere end en fint underholdende, lille actionthriller, der kun med nød og næppe retfærdiggør købet af en biografbillet og en bitte pose popcorn. “Looper” ligger et sted mellem tre og fire stjerner, og om man ender på den ene eller den anden karakter afhænger formentlig af ens forventninger forinden. Personligt havde jeg sat snuden op efter mere, end jeg fik.
#51 elwood 12 år siden
Den film fik straks lige endnu mere street respect, damm tror Looper skal ses i morgen eller Lørdag, Primer er stadigvæk det støreste tidsrejse Mindfuck jeg længe har haft.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#52 The Insider 12 år siden
Dét er jeg til gengæld helt enig i :-)
#48, hehe, jeg vil prøve at klemme den ind på todo-listen efter "Revelations", som jeg desværre ikke har fået taget hul på endnu :-) Var det her i oktober, at AC3 udkommer? Beklager jeg bliver ved med at spørge, jeg må få det skrevet ned!
#53 elwood 12 år siden
Det blir så vildt.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#54 Kyllingebenet 12 år siden
#55 Kyllingebenet 12 år siden
Enig!!
#56 Kruse 12 år siden
Selvom at jeg måske ikke ligefrem foragtede ham, så havde jeg også et problem med at holde med ham.
De er begge ganske seværdige :)
#57 bjarke 12 år siden
#58 Hr. Nielsen 12 år siden
#59 The Insider 12 år siden
#60 Hr. Nielsen 12 år siden