Jeg havde glædet mig meget til “Looper”, men blev desværre slemt skuffet. Det er en film, der er udsprunget af Nolans indflydelse på Hollywood, men som ikke kan bære den opgave, den påtager sig. Dårlig action, middelmådigt skuespil og en slutning, der er flot, men efterlader flere plothuller, gør, at selvom filmen er ambitiøs, så ender den med ikke at være meget mere end en fint underholdende, lille actionthriller, der kun med nød og næppe retfærdiggør købet af en biografbillet og en bitte pose popcorn. “Looper” ligger et sted mellem tre og fire stjerner, og om man ender på den ene eller den anden karakter afhænger formentlig af ens forventninger forinden. Personligt havde jeg sat snuden op efter mere, end jeg fik.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#51 elwood 11 år siden

#49

Den film fik straks lige endnu mere street respect, damm tror Looper skal ses i morgen eller Lørdag, Primer er stadigvæk det støreste tidsrejse Mindfuck jeg længe har haft.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#52 The Insider 11 år siden

#47, Enig. Den er superunderholdende og fungerer bare så godt. Bedre end Braveheart.

Dét er jeg til gengæld helt enig i :-)

#48, hehe, jeg vil prøve at klemme den ind på todo-listen efter "Revelations", som jeg desværre ikke har fået taget hul på endnu :-) Var det her i oktober, at AC3 udkommer? Beklager jeg bliver ved med at spørge, jeg må få det skrevet ned!
War. War never changes.
Gravatar

#53 elwood 11 år siden

30 Oktober!

Det blir så vildt.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#54 Kyllingebenet 11 år siden

Ispep (47) skrev:
Enig. Den er superunderholdende og fungerer bare så godt. Bedre end Braveheart.
... og bedre end reklamer med Sidney Lee.
Gravatar

#55 Kyllingebenet 11 år siden

elwood (53) skrev:
30 Oktober!

Det blir så vildt.


Enig!!
Gravatar

#56 Kruse 11 år siden

The Insider (46) skrev:
#45, agreed! Men mit største problem var med skildringen af hovedpersonen. Det var tydeligt, at vi slutteligt skulle heppe på ham, men jeg foragtede ham fra start til slut, og det hæmmede min indlevelse

Selvom at jeg måske ikke ligefrem foragtede ham, så havde jeg også et problem med at holde med ham.

The Insider (46) skrev:
Al den snak om moderne, fede sci-fi-perler minder mig om, at jeg endnu ikke har fået set "Primer" og "Another Earth", som jeg efterhånden haft haft stående nogle måneder...


De er begge ganske seværdige :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#57 bjarke 11 år siden

- nå ja - og man må bestemt heller ikke glemme den spanske Timecrimes fra 2007...!
Mit filmsite Filmskribenten.dk. Nyeste anmeldelser: Guardians of the Galaxy | Deliver Us From Evil: http://filmskribenten.dk
Gravatar

#58 Hr. Nielsen 11 år siden

The Insider (52) skrev:
#47, Enig. Den er superunderholdende og fungerer bare så godt. Bedre end Braveheart.

Dét er jeg til gengæld helt enig i :-)
Ikke enig, men dog bedre end Pretty Woman, som er meget modsat Dogville, om end de minder om hinanden, men Carrie gør det også;)
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#59 The Insider 11 år siden

#58, men kan vi ikke være enige om, at de skaldede fyre fra "Prometheus" står bag dem alle?
War. War never changes.
Gravatar

#60 Hr. Nielsen 11 år siden

The Insider (59) skrev:
#58, men kan vi ikke være enige om, at de skaldede fyre fra "Prometheus" står bag dem alle?
Jo, selv om de ligger under for plothuller og babyaliens!
I have my principles - And if you don't like them, I have others

Skriv ny kommentar: