Jeg havde glædet mig meget til “Looper”, men blev desværre slemt skuffet. Det er en film, der er udsprunget af Nolans indflydelse på Hollywood, men som ikke kan bære den opgave, den påtager sig. Dårlig action, middelmådigt skuespil og en slutning, der er flot, men efterlader flere plothuller, gør, at selvom filmen er ambitiøs, så ender den med ikke at være meget mere end en fint underholdende, lille actionthriller, der kun med nød og næppe retfærdiggør købet af en biografbillet og en bitte pose popcorn. “Looper” ligger et sted mellem tre og fire stjerner, og om man ender på den ene eller den anden karakter afhænger formentlig af ens forventninger forinden. Personligt havde jeg sat snuden op efter mere, end jeg fik.
#61 Richard Burton 12 år siden
#62 misuma 12 år siden
100 % enig.
#63 Highland Park 12 år siden
http://filmz.dk/forum/tagwall/what-we-saw-number-1...
#64 elwood 12 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#65 moulder666 12 år siden
Men til gengæld gik der så længe, før jeg indså, at "Jo, de har faktisk tænkt sig at bruge denne gennemført kedelige mand med det gebrokne engelsk som HOVEDperson" at jeg blev fuldstændig overrumplet - så meget, at resten af filmen blev oplevet som en rutschebanetur, uden den store eftertænksomhed fra min side!
Det eneste negative jeg kan huske er, som Kruse også nævner, at skiftet til ren action ikke fungerede 100% optimalt!
#66 Therien 12 år siden
#67 Ispep 12 år siden
Skuffelse
3/6
#68 BN 12 år siden
#69 Lord Beef Jerky 12 år siden
#70 Ispep 12 år siden
Håber du får en bedre oplevelse. Tror jeg blev "caught in" al den hype, som filmen slet ikke kunne indfri. Men den har nogle mangler, og jeg kunne passende have nævnt flere. Jeg er lidt overrasket over så kraftige anmeldelser fra USA. Kan ikke lade være med at tænke tanken, at udvalget/kvaliteten lige pt. er så lav, at et hvert forsøg på noget mere originalt, pludseligt kan fremstå som et mesterværk. Nuvel, den er som sagt ikke dårlig, men blot ikke "all that" den blev gjort til.