Jeg havde glædet mig meget til “Looper”, men blev desværre slemt skuffet. Det er en film, der er udsprunget af Nolans indflydelse på Hollywood, men som ikke kan bære den opgave, den påtager sig. Dårlig action, middelmådigt skuespil og en slutning, der er flot, men efterlader flere plothuller, gør, at selvom filmen er ambitiøs, så ender den med ikke at være meget mere end en fint underholdende, lille actionthriller, der kun med nød og næppe retfærdiggør købet af en biografbillet og en bitte pose popcorn. “Looper” ligger et sted mellem tre og fire stjerner, og om man ender på den ene eller den anden karakter afhænger formentlig af ens forventninger forinden. Personligt havde jeg sat snuden op efter mere, end jeg fik.
#81 TP-DK 12 år siden
Nej jeg kan ikke se hvorfor han farer sådan op over det, hvilket er derfor jeg skrev det..
Og jeg har ikke set hvor mange gange han har fået "smidt Inception kommentaren i hovedet", faktisk så tror jeg det her er den første tråd jeg har set ham skrive i, og har derfor ingen anelse om hvad han syntes om Inception eller nogen anden film (udover Looper sjovt nok :P ).
Og min kommentar var ikke ment som en stikpille, jeg kom bare til at tænke på Inception da jeg læste hans kommentar, og skrev det derfor. Men jeg kan da godt se nu at jeg skal undersøge en brugers tidligere indlæg, og tjekke hvilke film de kan lide, inden jeg citerer dem :P
#82 Hr. Nielsen 12 år siden
Hvis du i øvrigt kom til at tænke på Inception pga hans kommentarer om Looper, så tillader jeg mig at nævne middelmådigheden Prometheus, som 'nogen' her på siden har ophøjet til større filmkunst pga lidt guddommeligt nonsens i en film, hvis ramme er så svag, med en dårlig fortalt og formidlet historie og svag persontegninger, at den ikke kan undskyldes med at den har lidt spændende tematikker (for det har den da indrømmet, blandet med lidt dumheder af rang-----Here kitty kitty...undskyld, spacesnake:) Den er muligvis ikke værre end så meget andet, men 'så meget andet' har heller ikke fået 'tildelt' den status som enkelte vil give Prometheus;)
#83 Richard Burton 12 år siden
#84 Hr. Nielsen 12 år siden
#85 Ispep 12 år siden
Behøver du såmænd ikke. Det var mere fordi jeg fandt din kommentar unødvendig og uvedkommende i denne tråd. Du kunne ligeså godt have nævnt hvilken som helst anden film for that matter.
#86 Richard Burton 12 år siden
Men jeg medgiver gerne, at der er en hulens masse fordomme i spil, om denne films indhold. Men jeg foretrækker nu stadig at have godt styr på sammenhængene inden jeg udtaler mig og der er jer nu ret godt rustet mht. Prometheus. Ihvertfald til at afholde mig fra at skyde Scotts vision religiøst pladder i skoene ;)
Men jeg diskuterer fortsat meget gerne filmen i Prometheus tråden, hvis man har lyst :)
#87 Hr. Nielsen 12 år siden
#88 TP-DK 12 år siden
Hmm har lige bestilt Prometheus, så jeg håber jeg er uenig med dig angående dens middelmådighed ;-)
Der har, i den her tråd, lige været en lang diskussion om alle andre sci-fi film end Looper, og du finder min ene korte kommentar for uvedkommende :D
#89 Ispep 12 år siden
Hvorfor i alverden tror du dog det? Jeg tror ærligt at ingen herinde har fordomme omkring filmens plot. Det er ikke just kontroversielle sager Scott disker op med. Og de "sammenhænge" du taler om, så må du vel være den eneste der er rustet mht. Prometheus på hele kloden, for alle andre er jo spader, som intet har fattet af filmen.
Nu gik der vist lort i tråden, så...
#90 Ispep 12 år siden
Din var blot henvendt til mig :D
Og nu til Braveheart..