Tilbage sidder vi med denne pinlige vorte af en film, der indeholder så mange fejlvurderinger fra skabernes side og er en så usammenhængende forvrøvlet størrelse, at den til tider næsten når Ed Woodske højder. Shyamalan har bestemt talent, men han er en så forkert instruktør til denne slags film, at man næsten sidder og krummer tæer på hans vegne. Shyamalan demonstrer bestemt ikke noget mesterskab over luften her – det skulle da lige være evnen til at skabe en ualmindeligt stor ildelugtende filmprut.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#71 filmz-ab 14 år siden

PredatorX (68) skrev:
Hehe tak tak får man et særligt medlemskort? :D

Nej, men du er hermed udvalgt til at være en anfører på oldboys holdet :-) Snart kan I jo danne et godt hold :-)
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#72 filmz-Claudius 14 år siden

Et defensivt svar fulgt op med en skråsikker konstatering af, at andre fortolkninger end de er fejlagtige samt nedladende kommentarer... Ikke ligefrem et tegn på, at du har mere at tilføje. Men at du myrder diskussionen på den her måde skuffer mig - det er under vanlig standard :(
http://www.newsweek.com/2010/04/30/why-i-hate-3-d-and-you-should-too.html
Gravatar

#73 Michael Andersen 14 år siden

PredatorX (68) skrev:
Hehe tak tak får man et særligt medlemskort? :D

Jep, med skriften: Først var der kun Jeg, Claudius, men så begyndte den romerske farce, da først Bruce og senest PredatorX gjorde modstand og kom på holdet - FC Old Bad Boys - we make Caligula look like Bubber.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#74 Spanner 14 år siden

Claudius (72) skrev:

Et defensivt svar fulgt op med en skråsikker konstatering af, at andre fortolkninger end de er fejlagtige samt nedladende kommentarer... Ikke ligefrem et tegn på, at du har mere at tilføje. Men at du myrder diskussionen på den her måde skuffer mig - det er under vanlig standard :(

Så fordi hans argument stiller dit til dørs er det ikke godt nok?
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#75 Hr. Nielsen 14 år siden

De ligegyldige petitessers mester er på banen og der skal kneppes bananfluer til man enten holder kæft, giver sig eller ender på ol' boys holdet. a@babo rammer meget rigtigt og fejer Cladius' argumenter af banen synes jeg bestemt, det er der intet groft i.
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#76 filmz-ab 14 år siden

Claudius (72) skrev:

Det var ikke noget defensivt svar, men blot et svar på blandt andet dit spørgsmål. Og jeg er ikke mere skråsikker i min sag end du er. Du har argumenteret (stædigt) for dit, og jeg for mit, men jeg synes nu stadig, at du boller den stakkels flue lige rigeligt i numsen. Jeg mener ikke der er så meget at fortolke i denne sammenhæng - The Village er hvad den er, og twist'ene er der, akkurat som før, blot flere af dem som er fordelt og spredt over historien, men de er bare ikke så gode, som før. Heri ligger nok den største forskel. Gode twist's vs mindre gode twists. Konceptet var det samme. Blot med en ny filmtitel.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#77 lolzman300 14 år siden

Den eneste grund, til at jeg vil se filmen er på grund af jeg er meget interesseret i Dev Patel's skuespil.
Gravatar

#78 Therien 13 år siden

Ja jeg fatter ikke at denne film er så udskældt, når andre formel film kan gå her fra med så meget vind i ryggen. Det virker utroværdigt i mine øjne.. Kan se der bliver hakket en del på skuespillet. Jeg kan ærligt talt ikke se hvad forskellen er på det vi ser i denne film, og det at Sam Jackson sætter sig ned og hamre sin sædvanlige smøre af..

At filmen skulle være en usammenhængende smøre, forstår jeg heller ikke.. Jeg havde ingen problemer.. At man ikke kan lide matrialet filmen er bygget på osv. er vel fint nok.. Men de andre anklager virker malplaceret.. Nu hvor anmelderen stod alene med The Happening (Som rent faktisk var pisse dårlig, og ikke kan sammenlignes med denne), ville han vel undgå det denne gang..

Skriv ny kommentar: