“Master and Commander” er nok den teknisk flotteste film der nogensinde er lavet i genren af historiske maritime dramaer. Det er en fornøjelse at se det minutiøse arbejde der er lagt i filmen for at få skibet og livet ombord til at fremstå så realistisk som muligt. Desværre mangler der et tilpas interessant drama til at udfylde det store hul mellem de flotte søslag, og der mangler nogle flere og mere afrundede karakterer end blot skibets læge. Alligevel skal “Master and Commander”, i kraft af dens gennemførte realisme, nok blive en klassiker inden for genren.
#1 Kram 20 år siden
If winning isn't everything, why do they keep score?
#2 filmz-Jepper 20 år siden
(Også derved også slut med angstenssved til surprise)
#3 Slettet Bruger [523013447] 20 år siden
#4 filmz-Erroneus 20 år siden
Anyway jeg syntes også traileren til den var kedelig, men efter jeg har læst et par anmeldelser og set et par andre teasere, ser den ret god ud.
ps. Jeffe er et rent spoilerdyr, pas på ham!!!
#5 filmz-Daniel_Logan 20 år siden
I am like a wild horse, and you can't tame me..
#6 filmz-Plimmer 20 år siden
#7 filmz-RanDoMiZeR 20 år siden
Russell Crowe har virkelig levet sig ind i rollen i denne film, og jeg kan ikke rigtig finde nogen dårlige kommentarer om denne film.
--> SE DEN!! :D
#8 Kram 20 år siden
Men personligt, synes jeg at filmen er til tider lidt for kedelig, og lidt for langtrukken, for meget dialog og for lidt action, men det er så igen, en personlig hældning til action siden. :)
De 2 søslag er utrolig flotte, og virkelig fedt lavet, det var absolut højdepunkterne i filmen.
If winning isn't everything, why do they keep score?
#9 filmz-Professor X 20 år siden
#10 Patriarch 19 år siden
Derudover er lyden super fed på DVD'en!