“Match Point” fik tildelt stor hæder i Cannes sidste år og manuskriptet blev endda nomineret til en Oscar. Begge dele forekommer undertegnede som en overvurdering af Woody Allens evne til at behandle det mere alvorlige eller direkte spændingsmættede. Komedien – hvor subtil eller højpandet den end måtte være – er og bliver hans fornemmeste genre, og jeg glæder mig personligt til at se ham vende tilbage til den… og til New York.
#21 Patriarch 18 år siden
#22 jessup 18 år siden
#23 jessup 18 år siden
Jeg var lidt skuffet et stykke inde i filmen da jeg troede at Myers var en slags Talented Mr. Ripley men kun hans karakterskift med Johanson indikere at hans benign personlighed hos overklassen er decideret not true to his identity.
#24 ks 18 år siden
#25 jessup 18 år siden
Kort sagt han spiller tennis halvhjertet, han gider ikke rigtig træne, han har brugt sit talent så langt det rækkede uden særlig indsats og hans vej ud af hans middelmådige succes er at gifte sig rigt og få godbidder som et velbetalt arbejde. Han er forbeholden overfor al den hjælp han får men tager det hele. Jeg siger ikke at han er sociopat som Ripley er han er bare beregnet
#26 jessup 18 år siden
#27 [email protected] 18 år siden
Det var (efter min mening) den bedste film jeg har set i denne genere!
Stort!
5/6 ! :)
#28 filmz-Reeves 18 år siden
HELT ENIG !!
Syntes det er en af de bedste film jeg har set i år, MINDST 5/6.. Bryder mig ik' helt vildt meget om Woody Allen, men det her er helt klart en af de film, jeg bare må eje !!
Romantisk eller ej.. :)
#29 filmz-Vibæk 18 år siden
#30 ks 18 år siden