Klik her for at læse meget mere om Matrix-trilogien.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#31 filmz-psmadsen 20 år siden

Det var ikke det jeg mente med det eksempel (og hele pointen hehe), selvfølgelig må man godt sige at en film er god fordi Diesel er god hvorimod han plejer at være dårlig. Det jeg mener, er at man ikke skal sable en film ned hvis man f.eks. generelt ikke kan lide Diesel, selvom filmen måske ellers er god nok.

Jeg accepterer fuldt ud at anmeldelser er subjektive, det er jo det der er hele pointen med en anmeldelse. Det jeg prøver at nå frem til som den store pointe/konklusion er at man ikke skal lade sig styre af fordomme overfor f.eks. skuespillere/instruktørere/genrer osv. Selvfølgelig skal anmeldelsen være subjektiv, men ikke på den måde at man kritiserer en film unødvendigt meget pga fordomme og genereliseringer.
hehe
Gravatar

#32 maniac 20 år siden

#31 Og hvordan er det du mener at denne anmeldelse bærer præg af unødvendigt meget kritik p.g.a. fordomme og genereliseringer?
Gravatar

#33 filmz-Dexter47 20 år siden

Folk fattede ikke helt at den var i 2 dele da de skulle ind og se den. Så nu brokker de sig bare!
Gravatar

#34 filmz-Plimmer 20 år siden

#33 Tror nu mere det er pga. manglende skuespil og en god historie folk sabler den ned.
Famous last words: What duck?
Gravatar

#35 filmz-Is 18 år siden

den første var god, denne her stinker
Gravatar

#36 filt 18 år siden

Utrolig spændende vinkel du giver det hele nu. Du åbner virkelig op for en god debat, med nye punkter, der aldrig før har været bragt på bane. Du er god til at komme med rammende kritik og beskrivelse.
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#37 kasper.jen 16 år siden

Er splitterravende sindsyg vild med The Matrix. Den første film er uden tvivl den bedste, men Reloadet er mindst ligeså underholdende, der er flere slåskampe der vil gå hen i historien, og så hænger historien stadig sammen. Godt nok meget uenig i 3/6 Den skal mindst have 5½/6

Skriv ny kommentar: