Og så kom den jo på det perfekte tidspunkt.. Da jeg startede med DVD for små 3 år siden, var der ikke en eneste med DVD-afspiller i min omgangskreds, som ikke ejede denne film.
Jeg tror faktisk, at det faktum stadig holder mere eller mindre stik, da Matrix bare er den perfekte film til det medie.
Jeg må sige at billedkvaliteten på den Matrix DVD jeg har er meget dårlig i forhold til Matrix Reloaded DVD'en. Jeg så de 2 film i træk, og det så ud som om at billedet fra Matrix er meget mere grumset end billedet fra Matrix Reloaded. Matrix DVD'en er nu også en 3-4 år gammel, dengang havde de vel ikke meget forstand på korrekt transfer til DVD..?
Min dvdsamling har det nu ellers ganske fint, uden den mellem dem - Men har så heller aldrig fattet, hvorfor der er så stor hype omkring en så hjernedød film; IMHO that is!
When I was a little kid my mother told me not to stare into the sun. So once when I was six, I did.
#1 Kram 21 år siden
If winning isn't everything, why do they keep score?
#2 filmz-Kadann 21 år siden
Jeg tror faktisk, at det faktum stadig holder mere eller mindre stik, da Matrix bare er den perfekte film til det medie.
#3 El vez 21 år siden
....no box for me! :|
#4 filmz-Bwana 21 år siden
#5 origin 21 år siden
#6 Hal60 20 år siden
#7 El vez 20 år siden
Michael Andersen™
#8 DarkLight 20 år siden
#9 Michael Andersen 20 år siden
Funny guy!
El Vez™
#10 El vez 20 år siden