Filmen balancerer på kanten af det stupide og sublime, men heldigvis rammer den oftere plet, end den skyder over mål. Det skyldes især et par veloplagte præstationer fra de herrer Smith, Jones og Brolin, men samtidig kender instruktøren Barry Sonnenfeld også sin besøgstid, og det er befriende, at rumeventyret kun står på i halvanden time. Det nye eventyr med mændene i sort er hverken banebrydende eller mesterligt. Men det puster ikke blot kærkomment liv tilbage i actionkomedie-genren, som mere eller mindre har ligget død og begravet siden Mel Gibson klippede sit lange hår af. Den gør det med bravour.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Batsy 11 år siden

Synes filmen har altid haft rodet handling, men det gik altid fordi humoren var genial, kemien mellem smith og Tommy Lee Jones var genial, effekterne var fede og action delene var også mindsandten rigtige underholdene. Har aldrig set MIB og håbe på historien var mindre rodet, jeg kom for se en rodet og skide underholdene film, og de så i de 2 første. Looking foward to this i am.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#2 gladiator 11 år siden

Dejligt at den skulle være bedre end 2'eren. Siger desværre ikke så meget, da den var intet mindre end forfærdelig, men gør da at jeg alligevel gerne sætter mig ind i en bio og ser denne!
Gravatar

#3 Kyllingebenet 11 år siden

Jeg savner Edgar fra etteren, en af de mest fucked up skurke ever!
Gravatar

#4 fc-andeby 11 år siden

Regner da med at jeg skal se filmen.

Nogen der ved hvorfor Will smith har holdt en så lang pause i forhold til at lave film, den sidste film var vist fra 2008?
Gravatar

#5 JokerzReality 11 år siden

#4

Han har måske haft for travlt med at skaffe hans børn så mange roller som muligt, i så mange film som muligt?
Gravatar

#6 fc-andeby 11 år siden

JokerzReality (5) skrev:
#4

Han har måske haft for travlt med at skaffe hans børn så mange roller som muligt, i så mange film som muligt?


Haha, det har du sgu nok ret i:-)
Gravatar

#7 Sentrax 11 år siden

Det var godt nok en generøs mængde stjerner...

Måske jeg bare i en alder af 24 er blevet for gammel, men jeg synes godt nok at mange jokes faldt til jorden, samtidigt med at historien var rodet..

Josh Brolin spillede dog ret fint :)
Gravatar

#8 David Munch 11 år siden

7/10 herfra. Den er en snert bedre end toeren, men når slet ikke etteren.

Humoren er for letkøbt og plottet var lidt for roddet/mærkeligt.
Gravatar

#9 thomas040 11 år siden

til dem der har set den:
HVORDAN FANDEN kendte J til K efter tidslininen blev lavet om? Alle andre mente at han havde været død i 40 år... men J (Will Smith) kunne stadig huske ham, og han arbejdede stadig hos MiB selvom det var K der havde rekrutteret ham EFTER sin død. Det giver jo ingen mening. Han spørger endda lige inden han "time jumper": how is it that I remember K?, men vi får ikke noget svar?!
Failure is a zero out.
Gravatar

#10 Riqon 11 år siden

#9 - Svaret er selvfølgelig: For ellers var der ingen film. :)
Men det virkelige spørgsmål er vel, hvem der hyrede J? Hvordan han blev en black suit?
The only way to beat a troll is to not play their game.

Skriv ny kommentar: