“Mission: Impossible – Ghost Protocol” er uden tvivl “Mission: Impossible”-seriens hidtil bedste kapitel – et uhyre underholdende og humoristisk actionbrag, som hverken tager sig selv for alvorligt eller forfalder til pinlige platheder. Det er en skam, at skiven ikke indeholder mere ekstramateriale, men takket være en fænomenal AV-præsentation får denne udgivelse alligevel en skoldhed anbefaling med på vejen.

Se også: Filmz TV: EKSKLUSIVE “Mission: Impossible – Ghost Protocol”-interviews.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#11 Richard Burton 11 år siden

What #11 said!


Enig!
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#12 Flemming Larsen 11 år siden

Fejl.
Gravatar

#13 Therien 11 år siden

Video 5/6
Lyd 5/6

Mage til klodset product placement skal man sgu lede længe efter.. Filmen var en anelse lang på midten, og den ellers interessante skurk blev forsømt..

Mission iPad 4/6
Gravatar

#14 Therien 11 år siden

Ved nærmere eftertanke. Det er var nok ikke lige "midten" der var lang, men de sideløbende og relativt uvedkommende storylines der gjorde filmen lang i sin helhed.. Et meget lille 4 tal..
Gravatar

#15 Therien 11 år siden

Nu læste jeg så anmeldelsen, vend den på hovedet -næsten- og jeg er enig :) Oh yeh, De Palmas er tadig den bedste..
Gravatar

#16 elwood 11 år siden

Af uransagelige årsager indeholder skiven ikke alle de dokumentarer, som befinder sig på den amerikanske udgivelse af filmen. Den danske Blu-ray rummer blot fire af slagsen (samlet varighed: 36 minutter), mens den amerikanske disk rummer hele fjorten featuretter. Det er en skam, for vi går dermed glip af en række interessante indslag om alt fra musikken til tilblivelsen af flere af filmens nøglesekvenser.

Og nu har jeg så lige læst op på det, det skal ikke bare være US udgaven, fordi den er der to af, men alle de xtra ting er sågar en Best Buy Exclusive deal wtf!

Så der findes en US udgave som minder om vores, og så er der best buy udgaven, der har det hele. Best buy udgaven har dog det grimmeste cover.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#17 Takfornu 11 år siden

BARNES & NOBEL, BEST BUY, WALMART osv. osv. udgaverne plejer at indholde en del mere så de er klart værk er holde øje med, også selvom coverne er de kønneste ;)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#18 elwood 11 år siden

Men det kræver jo lige man bor i US eller kommer derover, men ja.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#19 Takfornu 11 år siden

elwood (18) skrev:
Men det kræver jo lige man bor i US eller kommer derover, men ja.


Man har vel sine forbindelser ikke ;) - Du kan jo altid skrive :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#20 elwood 11 år siden

Hehe point taken :)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: