“Mission: Impossible – Ghost Protocol” er uden tvivl “Mission: Impossible”-seriens hidtil bedste kapitel – et uhyre underholdende og humoristisk actionbrag, som hverken tager sig selv for alvorligt eller forfalder til pinlige platheder. Det er en skam, at skiven ikke indeholder mere ekstramateriale, men takket være en fænomenal AV-præsentation får denne udgivelse alligevel en skoldhed anbefaling med på vejen.

Se også: Filmz TV: EKSKLUSIVE “Mission: Impossible – Ghost Protocol”-interviews.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 Jb-film 11 år siden

Det lyder til, at der er noget lusk med det manglende ekstramateriale - vi må vist have nogle argumenter fra selskaberne på banen.
Gravatar

#22 elwood 11 år siden

Er det ikke blot fordi, best buy så evt. har betalt en vis sum penge for at få noget mere i godteposen, det er jo set før. Tror ikke der er så meget og gøre, men som sagt Best buy udgaven er reg free så vidt jeg kan læse mig til, så, hvis man kan få fat i den er det jo ok.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#23 Jb-film 11 år siden

Lige en iagttagelse:
Er det et teknisk gimmick, at Blu-ray udgaven har grønne undertekster?

De personmæssige referencer til sidst til MI3, er en fin lille overraskelse i MI4.
Gravatar

#24 Batsy 11 år siden

Hader farvede undertekster, finder dem forvirrende nogle gange.. Hvide undertekster FTW!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#25 Jb-film 11 år siden

Jeg husker Disney med deres videoudgivelser, ofte havde grønne undertekster - jeg ved ikke, hvordan deres Blu-ray udgivelser er?

Men enig, undertekster skal være hvide eller sorte afhængig af filmtype!

Tekstgrafikken er tit overset i filmdebatten og diverse anmeldelser på internettet :-)
Gravatar

#26 Riqon 11 år siden

Jb-film (25) skrev:
Men enig, undertekster skal være hvide eller sorte afhængig af filmtype!


Jeg går ind for, at de er hvide med en sort kant.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#27 Slettet Bruger [924194762] 11 år siden

Jeg går ind for, at de kun er skrevet i Comic Sense...!
Gravatar

#28 Jb-film 11 år siden

utyske (27) skrev:
Jeg går ind for, at de kun er skrevet i Comic Sense...!


Comic Sense
- brugbar kommentar!!!
Gravatar

#29 Riqon 11 år siden

Luk browseren, tag overtøjet på og drag hastigt mod din lokale filmforhandler, for denne anmeldelse vil destruere sig selv om ti sekunder...


10... 9... 8... 7... 6... 5... 4... 3... 2... 1...

*Michael Bay-lydeffekt*
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#30 The Insider 11 år siden

KABOOOOOOM!
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: