“Mission: Impossible – Ghost Protocol” er uden tvivl “Mission: Impossible”-seriens hidtil bedste kapitel – et uhyre underholdende og humoristisk actionbrag, som hverken tager sig selv for alvorligt eller forfalder til pinlige platheder. Det er en skam, at skiven ikke indeholder mere ekstramateriale, men takket være en fænomenal AV-præsentation får denne udgivelse alligevel en skoldhed anbefaling med på vejen.

Se også: Filmz TV: EKSKLUSIVE “Mission: Impossible – Ghost Protocol”-interviews.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#31 Riqon 11 år siden

Alletiders film!

Hvis jeg skulle sætte min finger på noget, så er det den lidt akavede slutning.

En meget kliché-agtig "nej, sikke et eventyr vi lige havde, hva"-scene på kajen, hvor alle karaktererne slutter med at le sammen og kysse. "Da intet andet fungerede, så kunne vi i det mindste regne med hinanden!" Awwww... *puke*


Dog kunne jeg godt lide, at hans kone ikke var død, og hjertet sank lidt i mig, da de stirrede efter hinanden på lang afstand - men jeg har jo også set 3'eren, og hvis denne film skal stå for sig selv, så giver hendes plads i fortællingen ikke så meget mening... ej, det er okay! Jeg tager det tilbage :P


Nå ja, og så var hovedplottet da også ret trivielt. (Launch-koderne til russiske atomvåben. Jeps...aldrig set før.)

Men hey, hvad gør det, når 99% af filmen var vellykket humor og action med masser af små overraskelser.

Og dog var der et eller andet "mere" jeg savnede. Noget sjæl, måske. 4/6.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#32 Highland Park 11 år siden

Riqon (31) skrev:
... hvor alle karaktererne slutter med at [...] kysse.
Hvilken udgave af filmen har du set?!

Og dog... jeg er ikke sikker på, at jeg vil vide det.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#33 BN 11 år siden

Highland Park (32) skrev:
Hvilken udgave af filmen har du set?!



Director's Kiss-udgaven
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#34 Ericmase 11 år siden

BN (33) skrev:
Director's Kiss


Hvor kan man købe den henne?
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#35 Riqon 11 år siden

#32 -

Lidt overdrivelse fremmer forståelsen, tænkte jeg.
:-*
The only way to beat a troll is to not play their game.

Skriv ny kommentar: