“Mission: Impossible – Ghost Protocol” er uden tvivl “Mission: Impossible”-seriens hidtil bedste kapitel – et uhyre underholdende og humoristisk actionbrag, som hverken tager sig selv for alvorligt eller forfalder til pinlige platheder. Det er en skam, at skiven ikke indeholder mere ekstramateriale, men takket være en fænomenal AV-præsentation får denne udgivelse alligevel en skoldhed anbefaling med på vejen.

Se også: Filmz TV: EKSKLUSIVE “Mission: Impossible – Ghost Protocol”-interviews.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Ericmase 11 år siden

Sådan, Albrechtsen! Fed anmeldelse! :D
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#2 Batsy 11 år siden

Jeg ved hvad jeg skal bestille hjem her nu hvor jeg for løn! Den her film, Game Of Thrones Sæson 1, Sherlock Homlmes sæson 1, Harry Potter på BD, X-men Orgins First Class. Det din skyld Johan!, det din skyld hvis jeg dumber i matematik!


Btw god anmeldelse!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#3 Ericmase 11 år siden

Batsy (2) skrev:
Jeg ved hvad jeg skal bestille hjem her nu hvor jeg for løn! Den her film, Game Of Thrones Sæson 1, Sherlock Homlmes sæson 1, Harry Potter på BD, X-men Orgins First Class. Det din skyld Johan!, det din skyld hvis jeg dumber i matematik!


Det som Johan cirka altid sender til mig: Muhahahahahaha!
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#4 Batsy 11 år siden

Ericmase (3) skrev:
Det som Johan cirka altid sender til mig: Muhahahahahaha!


Tricksy and false Master is, yes precius!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Gravatar

#5 Jb-film 11 år siden

Mens jeg af og til på diverse netsider støder på nogle, som sandelig ikke har brug for det eller aldrig ser det, så kan man, hvis man er ivrig filminteresseret, IKKE undvære ekstramaterialet.

- Og er det helstøbt og følger filmen godt op, så bør så meget som muligt følge med filmen!

Men da DVD´en så dagens lys, var det nærmest en selvfølge, at den var godt dækket ind med ekstramateriale - noget vi også ser på Blu-ray.
Derfor er det også mærkeligt, at amerikanerne skal tilbydes det bedste ekstramateriale!

- Der er sikkert danske selskaber der vil påstå, at en Blu-ray ikke vil sælge ekstra, hvis den er fyldt op med ekstramateriale?

Det er jeg nu ikke sikker på - er det er god film, så køber man sikkert også filmen, hvis man får noget ekstra.

- Og Mission: Impossible – Ghost Protocol på Blu-ray, har jeg bestilt.

Gravatar

#6 bjarke 11 år siden

Ja, det er virkelig en skam, at der er skåret i ekstramaterialet på den danske udgivelse - der er sgu røget mere end 1 time...! Hvorfor? Det er virkelig dumt...! Men ja, filmen er super underholdende og imponerer på Blu-ray - omend jeg ikke er helt så meget oppe at ringe som anmelderen :)
Mit filmsite Filmskribenten.dk. Nyeste anmeldelser: Guardians of the Galaxy | Deliver Us From Evil: http://filmskribenten.dk
Gravatar

#7 elwood 11 år siden

Ser da heldigvis ud til den amerikanske er regionsfri, så vidt jeg kan se.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#8 The Insider 11 år siden

#2, what #3 said! Men drop Harry Potter og brug de tre timer på forberedelserne!
War. War never changes.
Gravatar

#9 Brodersalsa 11 år siden

Helt enig med anmeldelsen! Fremragende film og står som en årets bedste kun overgået af The Avengers :).
Klart en Blu-ray man skal anskaffe på et tidspunkt. Den er forresten på tilbud i Elgiganten til 129 kroner :)
Gravatar

#10 Batsy 11 år siden

The Insider (8) skrev:
#2, what #3 said! Men drop Harry Potter og brug de tre timer på forberedelserne!


Haha, synes nu det ret billigt 8 BD film, for kun 500 kroner! Har min mor som kan sparke til mig, er os godt igang self, skal nemlig analysere og bruge the Truman Show! til Jagten på det perfekte... skide spændene egentlig at gå i dybden med, hellere det end Tove Ditlevsen, gud sikke kedelige digte, romaner hun skriver.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".



Skriv ny kommentar: