“Mission: Impossible – Ghost Protocol” er uden tvivl “Mission: Impossible”-seriens hidtil bedste kapitel – et uhyre underholdende og humoristisk actionbrag, som hverken tager sig selv for alvorligt eller forfalder til pinlige platheder. Det er en skam, at skiven ikke indeholder mere ekstramateriale, men takket være en fænomenal AV-præsentation får denne udgivelse alligevel en skoldhed anbefaling med på vejen.
Se også: Filmz TV: EKSKLUSIVE “Mission: Impossible – Ghost Protocol”-interviews.
#1 Ericmase 12 år siden
#2 Batsy 12 år siden
Btw god anmeldelse!
#3 Ericmase 12 år siden
#4 Batsy 12 år siden
Tricksy and false Master is, yes precius!
#5 Jb-film 12 år siden
- Og er det helstøbt og følger filmen godt op, så bør så meget som muligt følge med filmen!
Men da DVD´en så dagens lys, var det nærmest en selvfølge, at den var godt dækket ind med ekstramateriale - noget vi også ser på Blu-ray.
Derfor er det også mærkeligt, at amerikanerne skal tilbydes det bedste ekstramateriale!
- Der er sikkert danske selskaber der vil påstå, at en Blu-ray ikke vil sælge ekstra, hvis den er fyldt op med ekstramateriale?
Det er jeg nu ikke sikker på - er det er god film, så køber man sikkert også filmen, hvis man får noget ekstra.
- Og Mission: Impossible – Ghost Protocol på Blu-ray, har jeg bestilt.
#6 bjarke 12 år siden
#7 elwood 12 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#8 The Insider 12 år siden
#9 Brodersalsa 12 år siden
Klart en Blu-ray man skal anskaffe på et tidspunkt. Den er forresten på tilbud i Elgiganten til 129 kroner :)
#10 Batsy 12 år siden
Haha, synes nu det ret billigt 8 BD film, for kun 500 kroner! Har min mor som kan sparke til mig, er os godt igang self, skal nemlig analysere og bruge the Truman Show! til Jagten på det perfekte... skide spændene egentlig at gå i dybden med, hellere det end Tove Ditlevsen, gud sikke kedelige digte, romaner hun skriver.