Hvis du ikke var en af dem, som fik nydt “Moon” i den korte periode, den kørte i Cinemateket, bør du få den opstøvet på Blu-ray øjeblikkeligt. Det er en skam, at udgivelsen ikke huser mere ekstramateriale, men AV-præsentationen er heldigvis glimrende, og ingen filmentusiast med respekt for sig selv bør gå glip af denne gudbenådede genistreg.
#11 chandler75 14 år siden
#12 filmz-ab 14 år siden
åhhh du er en guttermand :-)
#13 Fable 14 år siden
Dét er en kunst i sig selv.
#14 filmz-Utyske 14 år siden
#15 filmz-ab 14 år siden
Filmen har også en dejlig kort spilletid (1.30). Havde filmen været en time længere, så kunne man snildt ha' skudt sig selv i foden med gentagelser og unødige scener. Heldigvis sker det ikke, da instruktøren godt ved hvad dette drejer sig om, og har konstrueret historien efter hvor meget den kan række. Det burde Bay og Emmerich lære lidt af, og ikke bruge 2.30 timer på Transformers og 2012 :-)
#16 Kruse 14 år siden
Eller for den sags skyld til en enkelt time. Eller endda 20 minutter. Ja, okay jeg tror faktisk ikke at filmen kan reddes uanset hvilken spilletid den havde ;)
#17 filmz-ab 14 år siden
hehe naah - jeg ved nu ikke. Den første kunne jeg okay lide, men burde ha været kortere. Anden i rækken føles som en lang actionscene uden ende. Jeg vil ikke helt udelukke, at jeg muligvis godt kunne lade mig underholde, hvis den havde været på 1.30. Selvfølgelig er der stadig dens dumheder, men i det mindste behøvede de ikke at blive gentaget i endnu en time :-) Jeg ved det ikke - men når man har minus historie og nul karakterudvikling, så hvorfor ikke holde dette på et udholdeligt plan. Samme gælder 2012. Når man har set den ene katastrofe efter den anden i 1 time og 20 minutter, er der ingen grund til at fortsætte i endnu 1 time, hvor både øretrommen og hjernen er sprunget af larm. Jeg havde desværre ingen panodiler på mig, men de burde måske udlevere en bøtte ved billetlugen.
#18 The-new-meister 14 år siden
6/6
#19 amadoR 14 år siden
Syntes det var en rigtig dejlig film. Rum uden rumvæsener og lalleglade astronauter
[spoilertag indsat af red.]
#20 dh-ad 14 år siden
Dog er det flot, at den er holdt på så lille et budget.
Og ja, der manlger både bryster og flere eksplosioner... :-)
3/6