Til trods for at filmen endnu har den helt store lancering til gode, har meget allerede været skrevet om tolkningen af handlingen, der byder op til forskellige mulige løsninger. På mig virker “Mr. Nobody” dog mindre som en gåde, der skal løses, og mere som en forholdsvis ligefrem, men alligevel fascinerende betragtning over verdens indretning. Jeg læste engang noget om, at vi alle som børn fødes som filosoffer, men med tiden og alderen lærer at lade være med at undre sig over verdens besynderlige udformning, som ellers nok er nogle tanker værd. Trods sin gennemførte udformning tvivler jeg på, at der gemmer sig nogen synderligt dybe sandheder i filmen, men “Mr. Nobody” har bibeholdt sin begejstrede barnlige nysgerrighed, og at genopleve den er en oplevelse ud over det sædvanlige. Præcis ligesom filmen.
#1 misuma 13 år siden
#2 Tommy Kristensen 13 år siden
#3 mr gaijin 13 år siden
#4 jessup 13 år siden
#5 Kruse 13 år siden
Men jeg ender nok med at få den bestilt engang :)
#6 RasmusFL 13 år siden
Denne anmeldelse har dog fået mig på andre tanker
#7 Yossarian 13 år siden
Fuldstændig fantastisk film. Besynderlig og alligevel meget håndgribeligt. Helt klart en af de bedste film jeg har set i år. Det er ærgeligt at den nok ikke får den opmærksomhed som den fortjener, for det er virkelig en imponerende film, der virkelig skilder sig ud.
#8 frygtl0s 13 år siden
#9 Bummerten 13 år siden
Giv den en chance! Traileren retfærdigør ikke filmen.
#10 Mads83 13 år siden
I har vel spottet denne, homemade trailer, der giver filmen et anderledes skær:
novra!!