“National Treasure” er et hæderligt action-eventyr, der til trods for sine store armbevægelser og knapt så intelligente plot formår at underholde i de ca. to timer filmen varer. Det er set bedre, men det er ligeledes set meget meget værre. Popcorn underholdning når det er bedst. Der er skruet tilpas ned for volden, uden at gå specielt meget på kompromis med ‘Bruckheimer-konceptet’, så der er plads til selv de mindste.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#21 filmz-Asta 19 år siden

Jeg blev lidt skuffet over filmen....måske fordi jeg havde forventet noget a la Indiana Jones *GG*....men det er jo ris til egen røv.
-
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
Gravatar

#22 filmz-d4||3 19 år siden

Har lige været inde og se denne film. Og jeg sys det var en rigtigt god film. Sys helt klart den er et kig værd :D
Den er spændene hele vejen igennem, sys jeg!!
Gravatar

#23 filmz-Orion 19 år siden

LOL, Bruce, du slipper altså ind i mellem et guldkorn.
"... udfra et vådt pubeshår og en gammel Berlinger". He he. Synes også filmen haltede, og nogle steder krummede jeg tæer over dialogen. 2/6 fra mig af.
Synes slet ikke man bør sammenligne Indiana Jones med det makværk til "National Treasure".
"...and those black eyes roll over white..."
Gravatar

#24 filmz-Asta 19 år siden

#23 Altså, nu havde jeg jo ikke ligefrem SET filmen før jeg havde de forventninger, så hvor pokker skulle jeg vide at den var SÅ ringe? *GG*
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
Gravatar

#25 DarkLight 19 år siden

#23, på trods af den himmelråbende modsigelse? :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#26 filmz-Asta 19 år siden

Årh....nevermind *G*
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
Gravatar

#27 Collateral 19 år siden

Så har jeg set den... og kunne godt lide den... Flot film med en god stemning..
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#28 filmz-d4||3 19 år siden

Sys det er en god film. Men man kan ikke sammenligne den med Fantastiske klassikere som Indiana Jones..
Indiana Jones er virkelig nogle rigtigt gode film
Gravatar

#29 filmz-Bruce 19 år siden

#23 Takker! Ja forhåbentligt er ikke alt helt volapyk :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#30 LaPPe 19 år siden

Jeg synes, den her film giver meget mere underholdning end alle de store Oscar-kandidater i år!

Især når man lige har læst Da vinci mysteriet :-)

Skriv ny kommentar: