“National Treasure” er et hæderligt action-eventyr, der til trods for sine store armbevægelser og knapt så intelligente plot formår at underholde i de ca. to timer filmen varer. Det er set bedre, men det er ligeledes set meget meget værre. Popcorn underholdning når det er bedst. Der er skruet tilpas ned for volden, uden at gå specielt meget på kompromis med ‘Bruckheimer-konceptet’, så der er plads til selv de mindste.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#31 filmz-Bruce 19 år siden

#31 Definér underholdning?
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#32 filmz-mike-ace 19 år siden

Denne film vil jeg mene er et godt bud på en nutids udgave af indiana jones, aldrig før har jeg set en film hvor jeg har været så imponeret over dens heletiden nye overraskelser, synes dette er en kanon film...

/M.J
Take the Ride, Die with pride
Gravatar

#33 filmz-amin 19 år siden

jeg har ikke set filmen i nu men den ser god ud.og nicolas cage styrer
Gravatar

#34 filmz-pkrog 19 år siden

Meget spændende, og fængende hele vejen igennem. Fedt plot!
Gravatar

#35 filmz-jeskris 19 år siden

Fed film, men man undrer sig over at "Charlotte" kan blotlægges blot ved at børste lidt puddersne tid side set i lyset af at den har været begravet i antarktiv i et par hundrede år. Man skulle mene at der ville være mange meter is og sne ovenpå den.
Gravatar

#36 filmz-breezer 19 år siden

En ok film der kan underholde fra start til slut.

Ikke Indiana Jones, men han gør det nu godt ham Cage.
Gravatar

#37 filmz-davidhimself 19 år siden

Virkelig god action/adventure film.
Historien er fantastisk men stadig realistisk. til tider kommer den til at minde om "indiana Jones" i den måde som historien udspiller sig på.
Gravatar

#38 filmz-jeangrey55 16 år siden

retig spændene film nicklas cage gør det godt og sean bean
Gravatar

#39 filmz-Bruce 16 år siden

Urgh så røg bundlinien for dagen i rødt! En påmindelse fra det høje, om det uperfekte menneske og de forfærdelige konsekvenser det kan have, når hele verdens elendighed ramler sammen i et apocalyptisk splitsekund. National Misery!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#40 filmz-Erlingur666 16 år siden

#39 jeg håber det ik mig du mener

Skriv ny kommentar: