“National Treasure” er et hæderligt action-eventyr, der til trods for sine store armbevægelser og knapt så intelligente plot formår at underholde i de ca. to timer filmen varer. Det er set bedre, men det er ligeledes set meget meget værre. Popcorn underholdning når det er bedst. Der er skruet tilpas ned for volden, uden at gå specielt meget på kompromis med ‘Bruckheimer-konceptet’, så der er plads til selv de mindste.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 filmz-Bruce 19 år siden

Var enormt skuffet over denne film. Så meget tages for givet og så mange tilfældigheder oplever man, at det er en schweitzerost om igen.

Så den med en kammerat og vi lå flad af grin, hvor der ikke lige skulle grines.

Traileren var suveræn og skal jeg vælge mellem filmen og traileren, ja så bliver det klart traileren.

Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#2 filmz-saudoo 19 år siden

Syntes filmen var virkelig flot, og actionfyldt. Sikke et brag (:S)

Så den med en kammerat og vi grinede da der skulle grines.. :@

Men forfanden da, den trailer var ikke kun klippet spøjst.. de havde endda lagt en masse underlig effekter ind, der ikke er med i den rigtige film.. :\
Gravatar

#3 Juhler 19 år siden

Syntes da den film er for fed, og kanon godt lavet....
Gravatar

#4 filmz-mortenk 19 år siden

NT er bestemt ikke en film efter mit hjerte. Jeg synes den har store fejl(især starten), som jeg sad og tænkte meget over. Så synes jeg også Mr. Cage er meget ringe i denne film. Men Diane Kruger er et fryd for øjet.
Gravatar

#5 DarkLight 19 år siden

En god solid pakke popkorn. 4/6.

Pernitten-ryttere skal ikke kigge den vej. De kan sq læse en historiebog istedet. Er det vores skyld de ikke kan nyde en film? :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#6 filmz-Bruce 19 år siden

#5 Tro mig, jeg ville ha' NYDT at nyde denne film :) og jeg vil ikke betegne mig som, nydegid eller nympotent! Men nej, for mig var det "not an option" :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#7 filmz-Erroneus 19 år siden

Syntes bestemt det var en af de bedere film jeg har set i længere tid, god action med masser af spænding og faktisk med en ganske god humor i.
Nobody likes you. Everybody hates you. You're going to lose. Smile, you fuck.
Gravatar

#8 filmz-mortenk 19 år siden

Jeg fatter dog ikke at det kunne tage familien så lang tid for at finde det skide skib. Og hvordan det så kan "hakkes" ud af isen uden at der er en fordybning i sneen, er mig stadig en gåde. Desuden troede jeg at skibet var drunknet, hvordan kan det så være at den ikke er frosset til indvendigt?

Desuden er filmen meget dårlig klippet til ved slutningen, jeg kan nævne flere ting, der ikke helt hænger sammen, men ikke så store som ved starten.
Gravatar

#9 filmz-vassago 19 år siden

Reelt tror jeg slet ikke at skibet ville have eksisteret, hvis det er et område der hele tiden smelter og fryser - så ville skibet jo enten synke helt, eller i det mindste være mast til pindebrænde af de enorme mængder is.

Men det betyder ikke noget for filmen.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#10 filmz-Bruce 19 år siden

#8 Hehe og sådan kunne man fortsætte.

En guide i, at hælde vand fra en dunk, ned i sneen og smelte liiiige dér, hvor navnet på skibet er indgraveret. Jo...af alle steder :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: