Samtidig med alle indbruddene og kodebrydningen skal vi også trækkes med et temmelig belastende sideplot om Ben Gates og Abigail Chases skrantende forhold, der illustreres med Dr. Phil-replikker såsom ”Når en kvinder siger ‘Så…’ kan det betyde mange forskellige ting”. Et enkelt lyspunkt er dog Jon Voight og Helen Mirren, hvis had/kærlighedsforhold hurtigt bliver filmens eneste egentlige aktiv. Ellers er det mest bemærkelsesværdige og ufrivilligt komiske ved filmen dens ukueligt optimistiske syn på præsidentembedet. Da Voight opdager, at en hemmelighed i Det Hvide Hus allerede er blevet opdaget af en af præsidenterne, udbryder han, at det ikke er så mærkeligt, eftersom ”præsidenterne altid har været de dygtigste og mest kompetente mænd i landet”. Er det mon den nuværende administration, han har i tankerne?
#21 filmz-vassago 16 år siden
#22 filmz-Erlingur666 16 år siden
#23 HonoDelLoce 16 år siden
Især Hoffman har DÆLME været med i nogle tvivlsomme projekter :D
De to andre du nævner har også.. Men den kære Dustin har nogle gange decideret chokeret mig..
#24 filmz-canner 16 år siden
Synes De Niro næsten er mest chokerende..
#25 HonoDelLoce 16 år siden
Manden er ved at blive gammel og vil have det skægt (som jeg ser det) - og i de to film-par parodierer han jo nærmest sine egne gamle roller.. Og jeg synes det er fedt nok :)
Om man kan lide filmene er jo så en anden sag :) Jeg synes det er hæderlige komedier.. :) ) øvrigt var jeg vild med Hoffman i Meet The Fockers :)
#26 fatcat 16 år siden
#27 filmz-smedt-meister 16 år siden
3/6
#28 filmz-Erlingur666 16 år siden
#29 Crash 16 år siden
#30 nygaardpetersen 16 år siden