Samtidig med alle indbruddene og kodebrydningen skal vi også trækkes med et temmelig belastende sideplot om Ben Gates og Abigail Chases skrantende forhold, der illustreres med Dr. Phil-replikker såsom ”Når en kvinder siger ‘Så…’ kan det betyde mange forskellige ting”. Et enkelt lyspunkt er dog Jon Voight og Helen Mirren, hvis had/kærlighedsforhold hurtigt bliver filmens eneste egentlige aktiv. Ellers er det mest bemærkelsesværdige og ufrivilligt komiske ved filmen dens ukueligt optimistiske syn på præsidentembedet. Da Voight opdager, at en hemmelighed i Det Hvide Hus allerede er blevet opdaget af en af præsidenterne, udbryder han, at det ikke er så mærkeligt, eftersom ”præsidenterne altid har været de dygtigste og mest kompetente mænd i landet”. Er det mon den nuværende administration, han har i tankerne?
#1 filmz-Bruce 16 år siden
#2 elwood 16 år siden
Helen Mirren "OMG this movie sux"
Billede 2
Ben "Det her plot er hullet som en si"
Billede 3
Ed Harris "filmens Manus står faktisk på den her lille lap papir"
Ps. filmz jeg savner jeres fjollede billede kommentare, for min skyld må i gerne bare en gang i mellem skrive noget til billederne for morskabens skyld 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3 Riqon 16 år siden
#4 Riqon 16 år siden
#5 filmz-Kragmose 16 år siden
#6 Morpheus 16 år siden
#7 nielsdb 16 år siden
#8 filmz-Crystalstar1200 16 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#9 Morpheus 16 år siden
Cage har allerede udtalt, at han har skrevet kontrakt på mindst 2 film mere tror jeg det var. Det var vist noget med de ville bliver optaget simultant, så de kommer nok til at omhandle samme historie.
Synes det er fedt der kommer flere, jeg var sindssygt godt underholdt af de to første!
#10 nygaardpetersen 16 år siden