Selv frasorteret de mest vanvittige lydighedsværdier som Noas ark her er bygget på, så er filmen vanvittigt klodset sat sammen. Med sine skrabede animationer og akavt indsatte idylliske dyr fra arkivet burde filmens tekniske stab ikke få plads på en fremtidig ark. Og lige meget hvor dumt det litterære forlæg er, så er (film)skaberen Aronofskys gudsjammerlige opgradering af Noa til en actionhelt i “Gladiator”-klassen selv ikke en fantasy-fortælling som Biblen værdig.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 Kyllingebenet 10 år siden

Lyder som en god film :^)
Mental striptease..
Gravatar

#2 elwood 10 år siden

Billede 1
For fanden kælling! nu har du ladet vandet løbe igen!


Billede 2
Fars fede ferie: The beginging

Billede 3
Kom så mænd en gang til! vi stopper ikke før vi har den her skide koregrafi hel på plads!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3 loki 10 år siden

I begyndelsen var instruktørtalentet i "Pi". På anden- og tredjefilmen blev der bragt tvivl om talentet med Don't do drugs-filmen "Requiem for a Dream" og new age-pladderen i "The Fountain". Men med "The Wrestler" og "Black Swan" så jeg, at det var godt.


Stort tillykke med den mest håbløse/ulæselige sætning i nyere tid her på filmz! Yay!
www.peakoil.dk
Gravatar

#4 Ispep 10 år siden

Pyha Morten. Jeg havner sikkert ikke så lavt, men det lyder ikke godt.
Gravatar

#5 Allan Jacobsen 10 år siden

Ispep (4) skrev:
Pyha Morten. Jeg havner sikkert ikke så lavt, men det lyder ikke godt.

Den har heller ikke fået så hård medfart andre steder. Jeg synes selv, at det er en dårlig anmeldelse, så jeg ligger ikke rigtig noget i den :)
The nerd formerly known as Skeloboy
Gravatar

#6 Giraffen 10 år siden

Jeg ser ikke personligt frem til Noa, så jeg har ikke noget imod negative anmeldelser, men jeg må indrømme at jeg fandt denne anmeldelse dårligt skrevet.
Gravatar

#7 Patriarch 10 år siden

Den har fået ganske fine anmeldelser på AICN fx.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#8 Kviesgaard 10 år siden

Lyder som en film, jeg bør styre langt udenom ( eller er det sejle i det her tilfælde? ).
Den Jyske Marvel-fan. Oh Yeah
Gravatar

#9 Ispep 10 år siden

#5

Selvom jeg ikke synes Aronofsky er all-that som mange siger, så har han et fint bundniveau. En bundskraber tror jeg derfor ikke Noa er, men nu må vi se.

PI - 6/10
The Fountain - 6/10
RFAD - 7/10
Black Swan - 8/10
The Wrestler - 8/10
Gravatar

#10 HonoDelLoce 10 år siden

Allan Jacobsen (5) skrev:
Den har heller ikke fået så hård medfart andre steder. Jeg synes selv, at det er en dårlig anmeldelse, så jeg ligger ikke rigtig noget i den :)


Ganske enig...
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: