Men når alt kommer til alt, så kan lækre billeder og numerologisk hokus-pokus ikke ændre på, at der er lige lovlig meget ” Djævelen i hjertet”-light over “The Number 23”, der desværre også vækker minder om den forudsigelige fadæse “Secret Window”. Schumacher har altså endnu engang levet op til den lidet flatterende titel: middelmådighedens mester.
Skriv ny kommentar:
#51 Syndrome 17 år siden
#52 hey now 17 år siden
#53 Zabriskie 17 år siden
No crap? Klokken var 18.09 da jeg skrev dette indlæg... no crap
#54 HonoDelLoce 17 år siden
Kl var lige nøjagtig 18:20 da jeg læste dit indlæg og lå fuldstændig flad af grin.. Ikke fordi dit indlæg var sjovt.. Fordi det var så ufatteligt dumt og intetsigende, at jeg slet ikke kunne forstå, at nogle gad at skrive det..
Synes bare lige jeg ville dele tidspunktet for dagens store griner..
#55 filmz-Godzilla 17 år siden
PS. Der er 23 bogstaver i den linie. Jeg siger det bare. You do the math!
#56 HonoDelLoce 17 år siden
Desværre.. Der var 19 bogstaver, to tal og to tegn ;)
#57 filmz-theassociate 17 år siden
#58 filmz-grev_michal 17 år siden
#59 filmz-Godzilla 17 år siden
Fandens. Det ser ud til min spædningsfilm ikke bliver på højde med 23. Den hedder 19 plus to tegn!
#60 filmz-annes 17 år siden
Der er noget der undre mig mere
Da konen finder kassen med hans gamle ting på hospitalet og hendes ven kommer og finder hende (ham som Sparrow vist også er lidt jalous på). Hvorfra vidste vennen at han kunne finde hende der, og hvorfor kiggede han efter hende?
En anden ting. De siger på et tidspunkt at de mødtes for 13 år siden (mere eller mindre indirekte). Drengen virker da til at være ældre end 13 år, eller er det bare mig, der ikke er så vant til at omgået små børn?
Og så til sidst. Kom da lige over de batman film, det handler om N23 (og den skulle ikke misforståes ;-)