Men når alt kommer til alt, så kan lækre billeder og numerologisk hokus-pokus ikke ændre på, at der er lige lovlig meget ” Djævelen i hjertet”-light over “The Number 23”, der desværre også vækker minder om den forudsigelige fadæse “Secret Window”. Schumacher har altså endnu engang levet op til den lidet flatterende titel: middelmådighedens mester.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#61 filmz-Mifan 17 år siden

Jeg var supergodt underholdt 5/6 :)

Så den med kæresten, og ikke fordi vi på nogen måde hopper med på 23-bølgen, så var det alligevel sjovt at lege lidt med...

Det var først da vi rejste os, at vi overvejede, at vi sad på række 23.

Vi snakkede lidt, og jeg brugte argumentet om, at man da kan finde mange begivenheder, som ikke lige kan knyttes til 23... 11. september fx... dårligt eksempel, pointerede hun: 11/9 - 2001... (you do the math).

Og da vi forlader biografen står uret på 23.32 :)

Resten af turen hjem går med hel- og halvhjertede forsøg på at finde 23-sammenhænge. :)

The truth is out there... og hvor fanden er Fox Mulder?
~ Mifan
Gravatar

#62 Collateral 17 år siden

Jeg syntes "Phantom of the opera" modbeviser at "Skomageren" ikke kan lave film.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#63 filmz-Angel Eyes 17 år siden

#62: Du kommer her med et pragteksempel på, hvorfor han netop er middelmådighedens mester ;) Og ingen har da sagt, at han ikke kan lave film...
Min dvd-samling: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Nikolai%20Schulz
Gravatar

#64 Yoda 17 år siden

"The Phantom of of the Opera" er visuelt smuk og æstetisk interessant, men buldrende tom og ligegyldig. Filmen er som at spise sig mæt i slik, først får man ondt i maven og så får man lyst til noget ordentligt mad.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#65 Collateral 17 år siden

#64: Jeg syntes filmen har rigeligt substans, utrolig smuk musik, og en ret interessant historie og mening. Jeg syntes historien om "Phantoms" dybe had til sin egen fremtoning, og at det viser sig at han egentlig også er "rådnet" indvendig.

#63: Citat fra #6: "Skomageren har aldrig lavet en god film - han har lavet et par solide underholdere - Falling Down og A time to Kill - men Phonebooth og hans Batman er direkte stinkeren."
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#66 jessup 17 år siden

en middelmådig film er vel mindre en en god film - jeg er helt med på at han har lavet middelmådige film:)
This is just until June
Gravatar

#67 Collateral 17 år siden

#66: Hver sin smag :) Syntes heller ikke andre af hans film er voldsomt imponerende, men Phantom, syntes jeg er rigtig god.
Gravatar

#68 filmz-Aras 17 år siden

Jeg synes det er en god film. Jeg synes faktisk Jim gør det bedre i denne end Eternal Sunshine of the Spotless Mind. Det er fedt med en skuespiller der både er god til de humoristiske roller og de seriøse ;-)
Jeg var godt underholdt under filmen, og jeg synes filmens slutning var rigtig god. I modsætning til anmelderen, kunne jeg ikke regne plottet ud med det samme. Jeg synes filmen havde mange gode vendepunkter. Desuden må man sige at filmen har sat sine spor, siden folk her fra filmz.dk begynder at få gys over tallet 23! :-)
Frodo: "What news of the outside world? Tell me everything".
Gandalf: "Everything? You are far too eager and curious for a hobbit. Most unnatural".
Gravatar

#69 frygtl0s 17 år siden

11/9 2001
1 + 1 + 9 + 20 + 01 = 32

Jeg tror vi skal holde øje med 23. december 2012....
Gravatar

#70 The Insider 17 år siden

#69, eller 11+9+2+0+0+1 = 23

[x_files_theme.wav]
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: