Men når alt kommer til alt, så kan lækre billeder og numerologisk hokus-pokus ikke ændre på, at der er lige lovlig meget ” Djævelen i hjertet”-light over “The Number 23”, der desværre også vækker minder om den forudsigelige fadæse “Secret Window”. Schumacher har altså endnu engang levet op til den lidet flatterende titel: middelmådighedens mester.
Skriv ny kommentar:
#61 filmz-Mifan 17 år siden
Så den med kæresten, og ikke fordi vi på nogen måde hopper med på 23-bølgen, så var det alligevel sjovt at lege lidt med...
Det var først da vi rejste os, at vi overvejede, at vi sad på række 23.
Vi snakkede lidt, og jeg brugte argumentet om, at man da kan finde mange begivenheder, som ikke lige kan knyttes til 23... 11. september fx... dårligt eksempel, pointerede hun: 11/9 - 2001... (you do the math).
Og da vi forlader biografen står uret på 23.32 :)
Resten af turen hjem går med hel- og halvhjertede forsøg på at finde 23-sammenhænge. :)
The truth is out there... og hvor fanden er Fox Mulder?
#62 Collateral 17 år siden
#63 filmz-Angel Eyes 17 år siden
#64 Yoda 17 år siden
"The Phantom of of the Opera" er visuelt smuk og æstetisk interessant, men buldrende tom og ligegyldig. Filmen er som at spise sig mæt i slik, først får man ondt i maven og så får man lyst til noget ordentligt mad.
#65 Collateral 17 år siden
#63: Citat fra #6: "Skomageren har aldrig lavet en god film - han har lavet et par solide underholdere - Falling Down og A time to Kill - men Phonebooth og hans Batman er direkte stinkeren."
#66 jessup 17 år siden
#67 Collateral 17 år siden
#68 filmz-Aras 17 år siden
Jeg var godt underholdt under filmen, og jeg synes filmens slutning var rigtig god. I modsætning til anmelderen, kunne jeg ikke regne plottet ud med det samme. Jeg synes filmen havde mange gode vendepunkter. Desuden må man sige at filmen har sat sine spor, siden folk her fra filmz.dk begynder at få gys over tallet 23! :-)
Gandalf: "Everything? You are far too eager and curious for a hobbit. Most unnatural".
#69 frygtl0s 17 år siden
11/9 2001
1 + 1 + 9 + 20 + 01 = 32
Jeg tror vi skal holde øje med 23. december 2012....
#70 The Insider 17 år siden
[x_files_theme.wav]