Det er formodentligt meningen, at de skal udgøre et hudløst portræt af en bestemt generation og et specifikt miljø, og selvom filmen vover pelsen ved ikke at gøre hovedpersonerne særligt sympatiske, så formår den dog ikke samtidigt at levere nogen form for begrundelse for, hvorfor man skal interessere sig for dem. Den relativt alvorlige tone undermineres også vedvarende af filmens sære blanding af typisk romantisk komedie og hverdagsdrama. Det er, som om den ikke rigtig tør at støde nogen, og den vælger i stedet vedvarende de nemme løsninger ved at gøre figurernes problemer af mindre størrelse og konsekvenserne af deres handlinger belejligt små.
Man sidder derfor også uforløst tilbage efter at have oplevet en noget halvhjertet fortælling med enkelte gode anslag, men med en vedvarende følelse af mild skuffelse. Det er nok alligevel meget godt det samme, at filmen kun følger dens personer et enkelt døgn, for jeg kan dårligt forestille mig noget, jeg har mindre lyst til end at skulle tilbringe en dag mere i deres selskab.
#1 tranberg 15 år siden
#2 filmz-Bruce 15 år siden
#3 Nicki52 15 år siden
#4 Patriarch 15 år siden
#5 PredatorX 15 år siden
Seriously??? Kan du godt lide det kartoffel fjæs???
#6 filmz-Bruce 15 år siden
#7 PredatorX 15 år siden
Hmfr!
#8 Nicki52 15 år siden