“The Phantom of the Opera” er et godt eksempel på hvor veludført, en musical filmatisering kan være. Den er en ekstravagant opvisning i fremragende udførsel. De visuelle og musikalske udtryk smelter sammen i skøn forening.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#71 filmz-irréversible 18 år siden

Den her film holder bare ikke. Alle spiller franskmænd (men kun én af dem taler med fransk accent!! - og af ALLE er det Miranda Richardson)! Butler KAN ikke synge opera eller skønsang. Slut. En film, hvor alt bliver sunget i stedet for talt, skal ikke filmes som var det en almindelig film - så virker det dybt latterligt. Kameraet står for stille og det hele er lavet alt for naturalistisk til, at sang i stedet for tale kan bære det. En stor skuffelse af en oplevelse. Madonnas Evita er en klassiker i sammenligning!
Gravatar

#72 filmz-jacksparrowerbaresåsej 17 år siden

denne film er en rigtig god film den er så spændene og når man har set den rigtig mange gange bliver du afhængig af den, du bliver nød til at se den hele tiden. men det er der heller ikke noget i vejen med. jeg har set den så mange gange at jeg kan synge alle sangene og kan huske alt hvad de siger...

DET ER EN GOD FILM
Gravatar

#73 filmz-jacksparrowerbaresåsej 17 år siden

THE PHANTOM SYNGER SÅ GODT HAN ER DEN BEDSTE I HELE FILMEN. BARE DET VAR THE PHANTOM OG CHRISTIN DER KOM TIL AT LEVE SAMMEN. DET ER SYNDT FOR HAM AT HAN SER SÅDAN UD
Gravatar

#74 jessup 17 år siden

#73 hvis de er mere end 12 år - :) - hvis du er under 12 år er det flot at du ikke har satvefejl.
This is just until June
Gravatar

#75 lasse78 17 år siden

#74 schhhhh. Nogle gange skal man bare være helt stille.
http://lasseelkjaer.dk/
Gravatar

#76 David Munch 14 år siden

10/10. En eminent flot film, med det mest fantastiske lydspor jeg nogensinde har oplevet.

Har nu set den minimum 10 gange.. :)

Skriv ny kommentar: