“The Phantom of the Opera” er et godt eksempel på hvor veludført, en musical filmatisering kan være. Den er en ekstravagant opvisning i fremragende udførsel. De visuelle og musikalske udtryk smelter sammen i skøn forening.

Læs hele anmeldelsen her

Gravatar

#1 maniac 19 år siden

Jeg havde frygtet det værste for denne film, på grund af Schumacher... Men ok, det er nok bare hans batman & robin film, der har udviklet sig til en foragt for manden. For når man kigger lidt på hans CV har han trods alt et par solide film i hatten, og så en stor svipser ;)

Men det lyder til jeg må til at revurdere min opfattelse af manden. Nu skal jeg i al fald ind og se filmen. Glimrende anmeldelse :)
Gravatar

#2 e-male 19 år siden

Jeg så her til morgen "Go' morgen Danmark" hvor Ekstra Bladets filmanmelder havde givet den én stjerne.
Nu har Ekstra Bladet ikke særlig stor respekt fra min side, så noget tyder på, at man godt kan forvente en god film. Jeg skal i hvert fald se den.
Batman: "You are a princess from a society of immortal warriors, and I'm a rich kid with issues. Lots of issues."
Gravatar

#3 Corgan 19 år siden

Det er en rigtig flot film... og musikken er helt fantastisk. Man får lidt mere med af historien end på teater.

#4 19 år siden

En super anmeldelse af en fantastisk film.
Gravatar

#5 Zelle 19 år siden

Jeg glæder mig emget til at komme ind og se den. Har altid været stor fan af musicalen, og har også set den flere gange. Har haft lidt bange anelser, men en efter denne dejlige anmeldelse glæder jeg mig ;D

#2 Lyder tydeligvis ikke som en musical fan der har anmeldt den hos EB :)
"We're on an express elevator to hell - going down!" - Aliens
Gravatar

#6 Benway 19 år siden

Mange tak for alle de pæne ord. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."

#7 19 år siden

# 6

Det var så lidt, er du selv musical fan?
Gravatar

#8 filmz-no015 19 år siden

god anmeldelse, jeg skal ind og se den imorgen (lørdag).. og jeg glæder mig rigtigt meget :)
Gravatar

#9 filmz-bullseye 19 år siden

Rigtig god anmeldelse - Musicals har egentlig aldrig rigtig fanget min interresse. Moulin Rouge fandt jeg en anelse langtrukken og måske havde jeg forventet mere en film, end en lang syngende forestilling! (Ja ved godt det var en musical, men godtroende som jeg var forventede jeg noget mere)
Inden jeg læste denne anmeldelse havde filmen egentlig ingen interesse, men jeg tror lige jeg skal tage nogle ting op til revision. :)
Gravatar

#10 filmz-thomasb84 19 år siden

Endnu et eksempel på at anmelderen ikke har forstand på at anmelde film. Har selv set den og kan kun give de anmeldere ret i som siger at skuespillet kunne være spillet af et par skoleelever i 7.klsse. Mere veludført er dialogen ikke. Lad bare tilsviningen af mig starte nu pga. af min mening.
An expert is one who knows more and more about less and less until he knows absolutely everything about nothing

Skriv ny kommentar: